عصر امروز؛

مراسم اختتامیه سمینار مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۱۹ - ۲۱:۵۷:۰۶
کد خبر: ۸۶۹۳۰۰
مراسم اختتامیه سمینار مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان برگزار شد
مراسم اختتامیه سمینار مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان عصر امروز در همدان برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، مازیار ناظمی در مراسم اختتامیه سمینار مدیران روابط عمومی ادارات کل ورزش و جوانان گفت: در هفت سال گذشته با استمرار آموزش در وزرات ورزش و جوانان در زمینه تولید خبر و محتوا موفق بوده ایم و بر این اساس ضمن تداوم آموزش هدفمند و مطلوب در حوزه اطلاع رسانی و ارتباطات نقشی موثر ایفا خواهیم کرد.

وی افزود: توجه مدیران به روابط عمومی و حوزه ارتباطات برای ما افتخاری ارزشمند است و اعتقاد داریم یک مدیر خوب را می توان از فعالیت روابط عمومی اش شناخت. روابط عمومی پویا، کارآمد، صادق و مورد اعتماد، می تواند در مسیر موفقیت مدیران و دستگاه های اجرایی تاثیرگذار و اثربخش باشد.

او ادامه داد: مدیران روابط عمومی  با نظارت، فعالیت پویا و آموزش مستمر در حوزه های شبکه های اجتماعی زمینه ایجاد محتوای مناسب و اخبار موثق را فراهم نمایند.از مدیران تقاضا داریم به جوانان اعتماد و باور داشته باشند و با سخاوت به همه جوانان فرصت شکوفایی دهند.

در ادامه دکتر احمدی معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان اظهار کرد: روابط عمومی ها باید امروز به روز و به لحظه باشند.روابط ها حوزه ای است که نیاز به تخصص و دانش کافی دارد.حوزه روابط عمومی بسیار گسترده و متنوع است.روابط عمومی یک جایگاه مهم و متفاوت با سایر حوزه ها دارد.برخی با قضاوت نادرست به دنبال تخریب هستند.

معاون استاندار همدان نیز در پایان خاطر نشان کرد: دکتر سلطانی فر یکی از مدیران موفق و صاحب برنامه در عرصه مدیریتی کشور است.نقش روابط عمومی در کنار مدیران بسیار مهم و تاثیرگذار است.

 

نظر شما