شاید بدون بازی رسمی به مصاف الاتحاد برویم؛

منصوریان: تفکرات من و قلعه‌نویی تفاوت دارد

۱۳۹۸/۰۴/۲۰ - ۱۳:۳۷:۱۷
کد خبر: ۸۶۹۴۸۶
منصوریان: تفکرات من و قلعه‌نویی تفاوت دارد
سرمربی ذوب‌آهن می‌گوید که دوست داشتند در بازی برگشت مقابل الاتحاد در فولادشهر میزبانی کنند تا بتوانند از امکاناتی که دارند استفاده کنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب‌آهن در گفتگویی که با AFC داشت، درباره شرایط تیمش پیش از بازی با الاتحاد عربستان، اظهار کرد: شروع دور یک شانزدهم نهایی با تمرینات بدنسازی‌مان هم‌زمان شده است. در حال بدنسازی هستیم و کار سختی داریم. تنها ایراد این است که پیش از شروع مسابقه با الاتحاد تعداد بازی رسمی کمی داریم یا اصلاً نداریم. این موضوع بستگی به برنامه لیگ برتر دارد. الاتحاد را می‌شناسیم و کل بازی‌های فصل گذشته‌شان را آنالیز کردیم. سعی می‌کنیم با بازیکنان جوانی که داریم بهترین تیم را به زمین بفرستیم. این بازی نه برای الاتحاد و نه برای ذوب‌آهن آسان نخواهد بود.

او درباره روند آماده‌سازی تیمش برای مصاف با الاتحاد افزود: ما ۶ مینی‌کمپ در نظر گرفتیم و با توجه به ارتفاع بالایی که فولادشهر دارد، سعی کردیم که از شهر خودمان دور نشویم و بازی‌های دوستانه را هم در شهر خودمان برگزار کنیم. سعی می‌کنیم مینی‌کمپ آخر در جنوب کشور باشد تا با آب و هوای دوبی و دوحه نزدیک باشد.

سرمربی ذوب‌آهن در پاسخ به این سوال که چه تغییری در این تیم نسبت به فصل گذشته لیگ قهرمانان – که مقابل استقلال حذف شدند – تغییر کرده است؟ توضیح داد: خیلی از بازیکنان پارسال در این تیم نیستند و ما هم با تیم جوان‌تری راهی مسابقات شدیم که البته دونده‌تر و فیزیکی‌تر هستند. سعی کردیم کارهای روحی و روانی انجام دهیم. نسبت به پارسال با آمدن من به جای آقای قلعه‌نویی، تفکرات سرمربی و هم‌چنین بازیکنان تغییر کرده‌اند.

منصوریان درباره بازی در زمین بی‌طرف گفت: الاتحاد دوست داشت در جده بازی کند و تماشاگرانش به ورزشگاه بیایند تا از امکان میزبانی استفاده کند. ما هم توقع داشتیم وقتی به عنوان صدرنشین صعود کردیم، در بازی برگشت میزبان باشیم و در شهر خودمان که ارتفاع بالایی دارد و تماشاگران زیادی هم به ورزشگاه می‌آیند با الاتحاد بازی کنیم. هر دو تیم از این امکانات استفاده نمی‌کنند و مجبور هستیم در امارات و قطر بازی کنیم. به نظرم نبود تماشاگر روی کیفیت بازی و اتمسفر بازی تأثیرگذار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز