عصر امروز؛

پایان هجدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی

۱۳۹۸/۰۴/۲۱ - ۱۶:۳۴:۲۱
کد خبر: ۸۶۹۷۶۹
پایان هجدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی
پس از چهار روز فعالیت، هجدهمین نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی به پایان راه خود رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا،  نمایشگاه ورزش و تجهیزات ورزشی به عنوان مهم‌ترین و بزرگترین نمایشگاه در حوزه محصولات و خدمات ورزشی در کشور است که هر ساله تحت عنوان Sportex در تهران برگزار می‌شود که هجدهمین دوره آن امروز به پایان رسید. در این نمایشگاه جدیدترین و نوین‌ترین صنایع، تجهیزات و وسایل ورزشی تولید شده در بزرگترین و معتبرترین شرکت‌ها، کارخانه‌ها و تولیدکنندگان داخلی و خارجی، شرکت‌های ارائه دهنده خدمات ورزشی، توانمندی‌های فدراسیون‌های ورزشی و همچنین برنامه‌های مختلف ورزشی و آموزشی ارائه و در معرض دید مسؤولین و مدیران تربیت بدنی نهادها و ارگان‌ها و سایر علاقه‌مندان به تجهیزات ورزشی گذاشته می‌شود.

علی محتشم امیری مدیر نمایشگاه بین المللی ورزش و تجهیزات ورزشی با اظهار رضایت از عملکرد دست اندرکاران و شرکت کنندگان در نمایشگاه هجدهم ورزش گفت: تا اندازه زیادی به اهداف مورد نظر خود در طول زمان برگزاری نمایشگاه هجدهم دست یافتیم که این اتفاق تنها با همراهی تمامی دوستان و عزیزانی که در این راه همگام و همدل با ما بودند اتفاق افتاد.
محتشم امیری در ادامه گفت: اظهار رضایت بیش از ٨٠ درصدی بازدیدکنندگان از نمایشگاه، بیانگر این واقعیت است که تولید کنندگان داخلی توانسته اند در کار خود موفق عمل کرده و اعتماد مردم را با خود همراه کنند. تولید کنندگان بی ادعایی که به عشق اشتغال جوانان شایسته ایرانی بازار کار را برای آنها مهیا کرده اند.
امیری گفت: با پایان کار نمایشگاه هجدهم از فردا کار برای برگزاری خوب نمایشگاه نوزدهم را با استفاده از نقاط ضعف و قوت نمایشگاه هجدهم آغاز خواهیم کرد، چرا که قصد داریم هر سال عملکردی بهتر از سال گذشته داشته و مطمئن باشید هرگز هم کیفیت را فدای کمیت نخواهیم کرد.

نظر شما