سعید حسنی‌پور در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برای شرکت در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا آماده هستیم/ به موفقیت در المپیک توکیو فکر می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۶:۴۷:۴۹
کد خبر: ۸۷۰۳۱۴
برای شرکت در مسابقات کاراته قهرمانی آسیا آماده هستیم/ به موفقیت در المپیک توکیو فکر می‌کنیم
مربی تیم‌ ملی کاراته گفت: امیدوارم بتوانیم با همت ملی‌پوشان و کادرفنی عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید حسنی‌پور، مربی تیم‌ملی کاراته، درباره شرایط تیم پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه این تیم در طول چند ماه گذشته در کاراته وان‌های مختلفی شرکت کرد که بدون شک حضور در این مسابقات آمادگی بچه‌ها را بالا برده است. در مجموع شرایط خوبی برای حضور در مسابقات داریم و امیدوارم بتوانیم با همت خود ملی‌پوشان و کادرفنی عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذاریم.

او درباره سطح این مسابقات گفت: مسابقات قهرمانی آسیا سطح بالایی دارد و بهترین‌های آسیا در آن شرکت می‌کنند و چون المپیک 2020 توکیو را در پیش داریم، قطعا همه برای کسب امتیاز لازم با تمام قوا در این رقابت ها حاضر خواهند شد. تیم‌ ایران هم خوشبختانه تیم شناخته شده‌ای است و قطعا تلاش خواهیم کرد نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.

حسنی‌پور درپایان درمورد دعوت کمیته ملی المپیک انگلیس برای برپایی اردوی مشترک با تیم ملی کشورمان اظهار کرد: درخصوص برگزاری اردوی مشترک با انگلیس ما نامه را دریافت کردیم ولی فعلا تمرکز ما مسابقات قهرمانی آسیاست. قطعا پس از این مسابقات فدراسیون و کادرفنی تصمیم خود برای حضور در این اردو را خواهند گرفت. امیدوارم بتوانیم در یک شرایط زمانی مناسب این فرصت فراهم شود تا در اردو حضور پیدا کنیم اما هنوز چیزی قطعی نیست.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز