بهروز عطایی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

عملکرد تیم ملی در لیگ ملت‌های والیبال رضایت‌بخش بود/ با حریفان قدرتمندی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان همگروه هستیم

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۵:۳۳:۲۱
کد خبر: ۸۷۰۳۳۱
عملکرد تیم ملی در لیگ ملت‌های والیبال رضایت‌بخش بود/ با حریفان قدرتمندی در مسابقات قهرمانی جوانان جهان همگروه هستیم
سرمربی مازندرانی تیم‌ والیبال جوانان ایران گفت: با تیم‌های قدرتمند تونس، روسیه و چک همگروه هستیم

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بهروز عطایی، سرمربی مازندرانی تیم‌ والیبال جوانان، درباره شرایط این تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در بحرین در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: 6 مرحله اردو را تا به امروز سپری کردیم که یک دوره آن در خارج از ایران بود. در اردوی برون مرزی ما با 5 تیم بازی دوستانه برگزار کردیم که خوشبختانه بازی با اسلوونی و بلغارستان برای شناخت نقاط ضعف و قوت مان خیلی کمک کرد.

او ادامه داد: پس از آن با اضافه شدن تدریجی سایر بازیکنان مثل شریفی اردوها شکل جدیدی پیدا کرد و تمرینات در شرایط بهتری سپری شد. خوشبختانه در حال حاضر تیم آمادگی خوبی برای حضور در مسابقات را دارد و از طرفی پوریا یلی و حضرت پورهم قرار است در بحرین به ما اضافه شوند و امیدوارم بتوانیم با این بچه‌ها نماینده خوبی برای کشورمان در این رقابت‌ها باشیم.

عطایی درخصوص ارزیابی خود از تیم‌های همگروه تیم ملی در مسابقات قهرمانی جهان نیز گفت: در این رقابت‌ها با تیم های قدرتمند تونس، روسیه و جمهوری چک همگروه هستیم. تونس که قهرمان آفریقاست، روسیه و چک هم تیم‌های اول اروپا هستند. خوشبختانه اطلاعات و شناخت خوبی از این تیم‌ها داریم و تلاش می‌کنیم بازی‌های خوبی را به نمایش بگذاریم و نتیجه مطلوبی را کسب کنیم.

سرمربی تیم‌ جوانان درباره کسب عنوان پنجمی تیم‌ ملی در لیگ ملت‌ها و استفاده از تمام ستاره در این رقابت‌ها در آستانه انتخابی المپیک 2020 اظهار کرد: به هرحال هر تیمی یک استراتژی دارد و تیم ما هم با استراتژی مخصوص خود وارد این مسابقات شد. البته این روند، روندی است که همیشه ما از آن استفاده کردیم، یعنی ما در اکثر مسابقات بین المللی و مهم با تمام ظرفیت‌ها حاضر شدیم و هیچ وقت لیگ جهانی را دست کم نگرفتیم.

او درمورد اینکه در این مسابقات چرا فرصت کمی به جوانان داده شد گفت: به نظرم به این موضوع امسال بیش از حد پرداخته شده در حالی که امسال بیشترین فرصت در مقایسه با ادوار گذشته در اختیار جوانان بود. من به یاد ندارم حتی در زمان ولاسکو، لوزانو و کواچ هم ما از تیم جوانان در کنار تیم بزرگسالان استفاده کرده باشیم. به نظرم همین که به تیم‌ ملی بزرگسالان دعوت می‌شوند نشانه و فرصت خوبی است تا کم کم به تیم تزریق شوند. ببینید ما در کشوری زندگی می‌کنیم که همه نتیجه گرا هستند، اگر همین تیم با تیم جوانان در لیگ ملت‌ها حاضر می‌شد  نتیجه پنجمی را هم بر فرض مثال کسب نمی‌کرد همه و به ویژه شما رسانه‌ها انتقاد نمی کردید؟ در مجموع عملکرد تیم ما خوب و رضایت بخش بود و امیدوارم در انتخابی هم موفق عمل کند.

نظر شما