سیدداوود سیدعباسی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ هستند/ با ادغامی از بازی ایتالیا، آرژانتین و بلژیک یک ابرقدرت خواهیم شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۰۵:۰۲:۵۶
کد خبر: ۸۷۰۴۰۴
استقلال و پرسپولیس مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ هستند/ با ادغامی از بازی ایتالیا، آرژانتین و بلژیک یک ابرقدرت خواهیم شد
هافبک‌اسبق فوتبال ایران معتقد است، با ادغامی از بازی ایتالیا، آرژانتین و بلژیک یک ابرقدرت خواهیم شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدداوود سیدعباسی، هافبک پیشین فوتبال ایران که سابقه پوشیدن پیراهن سرخابی‌های پایتخت را دارد، درباره آخرین وضعیت استقلال و حضور استراماچونی و مهاجم جدید شیخ دیاباته به خبرنگار برنا گفت: در مورد مهاجم جدید مطالب زیادی شنیده ام اما باید بازی او را دید و اگر مصداق میان ماه من تا ماه گردون تفاوت از زمین تا آسمان است، نباشد مطمئناً می تواند برای تیم موثر و مفید باشد.

وی افزود: متاسفانه در چند سال اخیر با توجه به رخ دادن حواشی در آخر فصل برای استقلال تغییرات زیادی در تیم رخ می دهد. من نمی‌خواهم به حاشیه‌ها دامن بزنم، آقای شفر رفته و مسئولان تیم با آوردن آقای استراماچونی و گرفتن بازیکنان جدید به دنبال کسب نتایج قابل قبول و خوشحالی هواداران هستند و البته این نیز هر سال باید تکرار شود که ما از هواداران بخواهیم به سرمربی جدید و کادر تازه آمده فرصت دهیم تا کارایی خود را نشان دهند، معتقدم چنانچه استقلال بتواند استارت خوبی در لیگ بزند امید آبی ها یرای فتح لیگ نوزدهم زیاد خواهد بود.

هافبک سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران و پرسپولیس درباره وضعیت این تیم در لیگ نوزدهم نیز عنوان کرد: پرسپولیس بعد از این که ۳-۴ سال آقای برانکو با این تیم موفقیت‌های فراوانی بدست آورد، حالا تغییر در کادر داشته و برتری‌اش نسبت به بیشتر تیم‌ها این است که شاکله اصلی تیم حفظ شده و ریزش‌ها به حداقل و جذب بازیکن به گونه‌ای بوده که می بینیم بازیکنانی نظیر احمدزاده و امیری که کاملا با تیم آشنایی دارند و خودشان را می‌توانند در کمترین زمان با شرایط تطبیق ‌دهند به تیم اضافه می‌شوند.

سیدعباسی بیان کرد: با توجه به رفتن آقای برانکو باید دید مربی جدید آرژانتینی چه نتایجی را کسب خواهد کرد. به نظر می‌رسد مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ نوزدهم استقلال و پرسپولیس هستند و در کنار آنها نیز سپاهان هم شانس دارد.

وی در پاسخ به این سوال که حضور مربیانی از ایتالیا و آرژانتین در دو باشگاه بزرگ استقلال و پرسپولیس و همچنین حضور ویلموتس سرمربی بلژیکی تیم ملی آیا می تواند به تغییر ماهیتی و مثبت در فوتبال ایران کمک کند نیز گفت: با ادغامی از بازی ایتالیا، آرژانتین و بلژیک یک ابرقدرت خواهیم شد. به هرحال ایتالیا دفاع های قوی دارد که خودشان می گویند کاتاناچیو، فوتبال آرژانتین به فوتبال فیزیکی و بسیار هجومی معروف است و بلژیک نیز یک فوتبال کلاسیک و زیبا بازی می کند که البته بعید است در مدت کوتاهی بتوان از سبک این افراد در سطح گسترده استفاده کرد ولی آنچه که مسلم است هر سرمربی روش خود را به تیمش القا می کند و امیدوارم امسال شاهد برگزاری لیگ پویا و جذاب باشیم که از درون آن تیم ملی قدرتمندی بیرون بیاید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز