در محل NOC ایران؛

نشست هم اندیشی ASC با سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک ایران برگزار شد

۱۳۹۸/۰۴/۲۳ - ۱۲:۴۷:۰۲
کد خبر: ۸۷۰۶۷۰
نشست هم اندیشی و راهبردی کمیته اجرایی کنفدراسیون آسیایی اسپوکس ASC با سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک ایران در محل NOC ایران برگزار شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، نشست هم اندیشی و راهبردی کمیته اجرایی کنفدراسیون آسیایی اسپوکس ASC با سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک ایران در محل NOC ایران برگزار شد. در این نشست سید مصطفی قوامی رییس کنفدراسیون اسپوکس آسیا، محمدرضا هاشم پور پاشاکی رییس انجمن و موسس ورزش اسپوکس، سلمان ضرابی نایب رییس اول و شاهین سلطانپور دبیرکل کنفدراسیون آسیا با کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک ایران دیدار کردند.

در این نشست ابتدا قوامی اولین رئیس انتخابی ASC پس از اعلام برنامه‌های این سازمان در خصوص توسعه ورزش اسپوکس و اقدامات صورت گرفته است در حوزه آسیا به مهم‌ترین رویداد پیش رو یعنی اولین دوره مسابقات آسیایی اسپوکس که قرار است نیمه دوم سال جاری به میزبانی ایران برگزار شود اشاره کرد و افزود: برگزاری این رویداد در کشور نیاز به حمایت مراجع ذیصلاح ورزش کشور را می‌طلبد و در این بین پشتیبانی کمیته ملی المپیک در توسعه این رشته در قاره آسیا کمک شایانی خواهد کرد.

کیکاووس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک ایران هم ضمن ابراز خرسندی درخصوص توسعه قابل توجه ورزش اسپوکس گفت: نگاه NOC ایران به توسعه ورزش خصوصا ورزش‌های بومی نگاه حمایتی است و مسلما با پشتکاری که وجود دارد اسپوکس نه تنها در ایران بلکه در قاره آسیا روند روبه رشدی خواهد داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز