به احتمال فراوان مذاکرات به زودی آغاز خواهد شد؛

چراغ سبز گلزن آفریقایی به پرسپولیس+عکس

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۴:۱۷:۳۸
کد خبر: ۸۷۰۸۱۶
چراغ سبز گلزن آفریقایی به پرسپولیس+عکس
تیم فوتبال پرسپولیس درصدد پرکردن جای ماریو بودیمیر در خط حمله است و در این باره در حال بررسی گزینه‌های معرفی شده از سوی کالدرون است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ لیگ نوزدهم را می توان یکی از جذاب ترین لیگ های  فوتبال ایران دانست، اگرچه برخی شاید گفتن این جمله را پیش داوری بدانند اما تیم‌های لیگ برتری برای حضور پرقدرت در فصل جدید تلاش زیادی برای جذب بازیکنان مورد نظرشان انجام می دهند و در این میان به نظر می رسد بازیکنان با کیفیتی نیز از خارج به تیم های مختلف بیایند. باشگاه های استقلال، تراکتور، سپاهان و ... بازیکنان جدیدی را جذب کردند و درصدد هستند فوتبالیست‌های بیشتری را به خدمت بگیرند اما پرسپولیس که تا چندی پیش، درصدد انتخاب سرمربی جدید بود، تاکنون فرشاد احمدزاده، محمدحسین کنعانی زادگان و وحید امیری را با قراردادی ۳ و ۲ ساله جذب کرده و موفق به توافق رسمی با بازیکن دیگری هنوز نشده اند.

 

البته سرخ پوشان با خروج ماریو بودیمیر و احتمالا مهدی شریفی، درصدد جذب مهاجم خارجی برای لیگ نوزدهم هستند. علی علیپور که صحبت‌های زیادی مبنی بر خروجش از پرسپولیس شنیده می‌شد، پس از مذاکرات فشرده در این تیم ماندنی شد، با این حال کالدرون قصد دارد یک مهاجم خارجی به خدمت بگیرد و گفته می‌شودجز مهاجم کامرونی، ویلیام جبور مالیایی جزو گزینه های پرسپولیسی‌ها است که بر اساس شنیده ها پیغام هایی نیز به صورت غیر مستقیم رد و بدل شده است و با نشان دادن چراغ سبز از سوی ماشین گلزنی آفریقایی به پرسپولیس به احتمال فراوان به زودی اخبار مذاکره سرخ پوشان پایتخت با این بازیکن شنیده شود. کلیپ های گلزنی جبور در فضای مجازی میان هواداران نیز دست به دست می شود که این موضوع می تواند جدیت این نقل و انتقال را بیشتر کند.

این مهاجم متولد 1991 درمالی است و در تیم‌های زیادی بازی کرده و سابقه حضور در لیگ عربستان را هم دارد. بهترین آمار او مربوط به دوران حضورش در تالیا سوریه است که در ۱۵ بازی ۱۴ گل به ثمر رسانده بود. ویلیام در پست مهاجم هدف بازی می‌کند و قد او ۱۸۳ سانتی متر است.آخرین تیم این بازیکن، کازابالانکا مراکش بوده، جبور در تیم ملی کشورش همگلزنی کرده و در برخی باشگاه‌ها نیز کاپیتان بوده است.قرار است اگر این بازیکن با سرخ پوشان به توافق رسید، به ترکیه برود و در تمرینات پرسپولیس شرکت کند.

پرسپولیسی‌ها در حال حاضر در خط حمله، علی علیپور، محمد امین اسدی، مهدی شریفی، سعید کریمی و ... در اختیار دارند که همانگونه که در بالا اشاره شد، احتمال می رود گابریل کالدرون از این جمع 1یا 2بازیکن را کم کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز