محمود غلامی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

تیم ملی اسکی روی چمن پس از دوسال وقفه تشکیل شد/ ایران میزبان فینال کاپ جوانان و جام جهانی بزرگسالان خواهد بود

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۷:۱۳:۵۱
کد خبر: ۸۷۰۸۶۷
تیم ملی اسکی روی چمن پس از دوسال وقفه تشکیل شد/ ایران میزبان فینال کاپ جوانان و جام جهانی بزرگسالان خواهد بود
سرمربی تیم‌های ملی اسکی روی چمن ایران گفت: اسکی روی چمن ایران پس از 2 سال وقفه توسط فدراسیون راه‌اندازی شد و همچنین ایران میزبان فینال کاپ جوانان و جام جهانی بزرگسالان خواهد بود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمود غلامی، سرمربی تیم‌های ملی اسکی روی چمن ایران، طی گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص وضعیت اردوهای آمادگی تیم ملی بیان کرد: تیم ملی اسکی روی چمن پس از دوسال وقفه توسط فدراسیون راه‌اندازی شد و همچنین ایران در اواخر مرداد میزبان فینال کاپ جوانان و جام جهانی بزرگسالان خواهد بود. مرحله اول اردوهای بانوان و آقایان در استان اردبیل برگزا و پس از 3 روز استراحت مرحله دوم اردو در پیست دیزین آغاز شد. خداراشکر با تمام مشکلاتی که وجود داشت، پیست به موقع در اختیار تیم‌های ملی قرار گرفت.

وی افزود: در روزهای 27، 28 و 29 مرحله انتخابی تیم ملی جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان در سوییس برگزار می‌شود. پس از این مرحله ما اسامی نفرات و رکوردها را به کمیته فنی فدراسیون اعلام می‌کنیم و پس از تصمیم‌گیری مشخص می‌شود که چه تعداد بانوان و آقایان به دوره اعزام خواهند شد.

غلامی عنوان کرد: امیدوارم در مسابقاتی که میزبانی آن هستیم طبق روال گذشته که توانستیم مدال‌های رنگارنگی را کسب کنیم، بازهم بتوانیم با کمک همه اعضا پرچم کشورمان را به اهتزاز در بیاوریم و باعث افتخار این رشته ورزشی و کشورمان شویم.

سرمربی تیم ملی اسکی روی چمن اظهار داشت: از سال 2000 تا 2017 که هرسال میزبان اسکی روی چمن بودیم، همیشه در آسیا تیم اول بودیم و در رقابت‌های جهانی جزو 3 تیم برتر و جزو 6 ورزشکار برتر دنیا می‌شدیم. همیشه در مسابقات مدال طلا، نقره و برنز داشتیم و در بخش انفرادی حتما جزو 6 نفر برتر بودیم.

وی در پایان گفت: امیدوارم امسال بتوانیم عملکرد مطلوبی داشته باشیم، یکی از شرایط میزبانی حضور در 5 تیم برتر دنیا است و به همین دلیل همیشه به ما میزبانی می‌دهند. این باعث افتخار این رشته ورزشی و جامعه اسکی است، خیلی از عوامل دست به دست هم دادند تا اسکی روی چمن ایران بتواند این جایگاه را پیدا کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز