مهدی دینورزاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

لیست ویلموتس را به فال نیک می‌گیرم/ یک بازی تدارکاتی از ۱۰۰ تمرین فایده بیشتری دارد

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۰۴:۴۸:۱۴
کد خبر: ۸۷۰۹۴۶
لیست ویلموتس را به فال نیک می‌گیرم/ یک بازی تدارکاتی از ۱۰۰ تمرین فایده بیشتری دارد
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: ویلموتس بازیکنان اصلی تیم ملی را دیده و حتی دو بازی تدارکاتی با آنها برگزار کرده و حالا می‌خواهد با حضور این بازیکنان جوان برای تیم ملی پشتوانه‌سازی کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مهدی دینورزاده، پیشکسوت فوتبال ایران، درباره حضور بازیکنان جدید در لیست تیم ملی به خبرنگار برنا گفت: با توجه به زمان نسبتا زیادی که ما تا بازی‌های رسمی داریم به نظرم ویلموتس با دعوت از بازیکنان جوان که بر اساس تحلیل خود او و دستیارانش از فیلم رقابت‌های لیگ بوده کار بسیار مثبتی انجام داده و این لیست را به فال نیک می‌گیرم.

بازیکن پیشین تیم ملی در ادامه اظهار داشت: به هرحال ویلموتس بازیکنان اصلی تیم ملی را دیده و حتی دو بازی تدارکاتی با آنها برگزار کرده و حالا می‌خواهد با حضور این بازیکنان جوان برای تیم ملی پشتوانه سازی کند که بسیار ارزشمند است و برعکس کادر قبلی که فقط به‌دنبال نتیجه گرایی بود این مربی به دنبال این است که در هر پست 2-3 بازیکن آماده داشته باشیم و ذخیره‌های ما نیز بتوانند در شرایط خاص برای تیم ملی به خوبی بازی کنند.

دینورزاده درباره بازی دوستانه تیم ملی بزرگسالان و تیم امید عنوان کرد: استفاده از پتانسیل این 2 اردو بسیار کار خوبی بوده و بازی تدارکاتی اهمیت بالایی دارد، حالا می‌خواهد در هر سطحی باشد. نباید فراموش کنیم یک بازی تدرکاتی از 100 تمرین فایده بیشتری دارد و بنده جا دارد در پایان برای تیم ملی امید هم آرزوی موفقیت کنم و امیدوارم این تیم نیز بتواند در ادامه مسیر خود موفق شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز