با حضور مدرس آرژانتینی؛

دوره‌های آموزشی چوگان برگزار می‌شود

۱۳۹۸/۰۴/۲۴ - ۱۲:۳۱:۰۴
کد خبر: ۸۷۱۲۴۸
دوره‌های آموزشی چوگان برگزار می‌شود
فدراسیون چوگان در نظر دارد 3 دوره آموزشی برای چوگان بازان عضو فدراسیون در فصل تابستان برگزار کند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون چوگان، گرمای تابستان تب و تاب چوگان کشور را دوچندان کرده و رویدادهای جذاب و دیدنی یکی پس از دیگری در صفحه های آلبوم چوگان جای می گیرد.

انتخاب رئیس فدراسیون چوگان با رای مجمع فدراسیون، نخستین دوره رقابت های چوگان جام الوکاپ، رویدادهای متنوع چوگان به مناسبت دهه کرامت در سطح کشور و جام شیرین که طعم شیرین میوه های تابستانی را با خود به همراه داشت. حال چوگان این روزها خوب است، این روزها که ورزش کشور در تکاپو برای کسب سهمیه های المپیک  روزها را یکی پس از دیگری سپری می کند، چوگان فرهنگ غنی و اصیل ایرانی را به جهانیان نشان می دهد و رسانه های داخلی و خارجی در صفحات خود اخبار آن را منتشر می کنند.

حال چوگان این روزها خوب است و لژیونرها تمایل شان برای حضور در مهد چوگان جهان و بازی در کنار چوگان بازان خوب مان رو به افزایش است و حالا وقت آن شده تا حتی شاهد حضور پرقدرت ملی پوشان کشورمان در صحنه های بین المللی و افتخار آفرینی آنها باشیم.

البته این شیب ملایم می تواند کمی سرعت بیشتری به خود بگیرد و استفاده از ظرفیت های آموزشی و مربیان بین المللی در داخل کشورمان می تواند کمی سرعت آن را افزایش دهد. از این رو فدراسیون چوگان در نظر دارد تا کارگاه های آموزشی متعددی را برای چوگان بازان با حضور مربیان برتر ملی و بین المللی برگزار نماید که نخستین دوره آن هفته آینده برگزار خواهد شد.

برهمین اساس کارگاه آموزش چوگان یکشنبه (30/04/1398)، کارگاه آموزشی اسب های چوگان دوشنبه(31/04/1398) و کارگاه آموزشی قوانین و مقررات چوگان سه شنبه(01/05/1398) زیر نظر  پامپا بازیکن و مربی آرژانتینی چوگان برای اعضای فدراسیون چوگان برگزار خواهد شد. گرمای تابستان، تب چوگان را فزون کرده و فدراسیون در حال برنامه ریزی برای رقم زدن آینده ای در خور چوگان ایرانی است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز