سرمربی استقلال خانه‌دار می‌شود؛

استراماچونی راه برانکو را در پیش گرفت+عکس

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۵:۴۷:۲۱
کد خبر: ۸۷۱۴۰۰
استراماچونی راه برانکو را در پیش گرفت+عکس
سرمربی تیم فوتبال استقلال که در حال حاضر در اردوی ترکیه حضور دارد به زودی همسر و فرزند خود را به تهران می آورد و در خانه ای ساکن می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ آندره آ استراماچونی، سرمربی تیم استقلال با قراردادی ۲ ساله به این تیم آمده و هم اکنون با آبی پوشان در آخرین ساعات اردوی ترکیه قرار دارد.

طبق قرار این مربی با مدیران باشگاه استقلال وی پس از بازگشت از ترکیه و به احتمال فراوان در هفته آینده خانه دار می شود تا این مربی 43ساله به همراه همسر و 2فرزندش در ایران حضور داشته باشد؛ سرمربی آبی‌ها  پیش از این در هتل به سر می‌برد.

 

نکته جالب درباره خانه دار شدن سرمربی این است که استراماچونی پس از آغاز تمرینات استقلال تهران پستی را صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده بود با این متن احساسی: از اینتر به استقلال، با سی میلیون هوادار و چالشی جدید در چهار هزار کیلومتری ایتالیا، جایی که خانواده ام است، من احساس می‌کنم در خانه هستم.

البته این رفتار سرمربی استقلال بی شباهت به خصوصیات برانکو سرمربی سابق پرسپولیس نیست و  می توان به نوعی گفت این استقلالی راه برانکو را در پیش گرفته، چرا که او هم چنین روحیه ای داشت و پس از مدت کوتاهی در تهران خانه ای برای سکونت خود در اختیار گرفت و تا آخرین روز نیز در همین خانه ترجیح می داد زندگی کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز