در تمرینات سرخ‌پوشان؛

کالدرون ستاره‌های پرسپولیس را مات کرد+ عکس

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۴:۱۳:۳۸
کد خبر: ۸۷۱۴۴۸
کالدرون ستاره‌های پرسپولیس را مات کرد+ عکس
سرمربی 59 ساله آرژانتینی که در حال حاضر با شاگردان سرخ‌پوش خود در ترکیه به سر می برد این روزها و در تمرینات ستاره های پرسپولیس را مات و مبهوت آمادگی خود کرده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم فوتبال پرسپولیس تمرینات خود را این روزها با جدیت زیاد زیر نظر گابریل کالدرون در اردوی ترکیه پیگیری می کند. در این میان نکته جالب اینجاست که مرد 59 ساله آرژانتینی همانگونه که در تصویر مشخص است پا به پای بازیکنان تمرین می کند.

کالدرون در تمام آیتم‌های تمرینی فعالیت می‌کند و حتی همراه با بازیکنان تمرینات سنگین بدنسازی را انجام می دهد که آمادگی بالای او مانند تصویری که می بینید باعث شده ستاره های پرسپولیس مات و مبهوت شوند، چون این سرمربی هم تکنیک خوبی دارد، هم به خوبی وزنه می زند و هم آمادگی بدنی بالایی دارد.

البته نکته مهم این است که آمادگی گابریل کالدرون و فعالیت بالای او در تمرین‌ها موجب شده بازیکنان پرسپولیس با انگیزه بیشتری‌ مشغول تمرین باشند.

این سرمربی در تهران نیز از ساعات اولیه صبح در ورزشگاه شهید کاظمی حضور پیدا می کرد و با دستیارانش روی برنامه ها و مسائل مختلف فنی تیم به کار مشغول می شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز