کیانوش رحمتی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال با استراماچونی موفق می‌شود/ در گل ریحان به دنبال صعود به لیگ برتر هستیم

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۴:۴۱:۳۵
کد خبر: ۸۷۱۴۹۷
استقلال با استراماچونی موفق می‌شود/ در گل ریحان به دنبال صعود به لیگ برتر هستیم
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: استقلال در لیگ نوزدهم با کادر فنی حرفه ای و بازیکنان خوبی که جذب کرده می تواند موفق باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ کیانوش رحمتی، پیشکسوت باشگاه استقلال، که حالا در عرصه مربیگری فعالیت می کند، درباره حضورش در تیم گل‌ ریحان البرز به خبرنگار برنا گفت: بنده بعد از استعفا نساجی مازندران، حدود نیم فصل استراحت کردم ولی در عین حال رقابت‌های لیگ برتر و لیگ یک را هم دنبال می‌کردم. به هرحال آقای نصرتی پس از حضور در تیم گل ریحان البرز از من دعوت به همکاری کردند و بنده بعد از اینکه دیدم برنامه‌های بسیار خوبی باشگاه و مالک آن دارد، پس از چند جلسه قرارداد بستم و در حال حاضر 12 روز است که استارت زده ایم.

وی در ادامه پیرامون هدف این تیم در لیگ افزود: ما دو هدف داریم که البته مهمترین آن که جزو سیاست های مهم باشگاه و آقای حمزه لو است، پیشرفت فنی باشگاه گل ریحان البرز به طور کلی است و بی تردید با رسیدن به این مهم می توانیم در کورس مدعیان قرار بگیریم تا به لیگ برتر صعود کنیم.

رحمتی بیان کرد: تجربه صعود به لیگ برتر را با نساجی مازندران دارم، ما در حال حاضر 11بازیکن بزرگسال و 9بازیکن سهمیه داریم و تعدادی بازیکن نیز در بزرگسال به تیم اضافه خواهند شد. همانگونه که اطلاع دارید حمزه لو بدون کوچکترین حاشیه و سروصدای رسانه ای فقط به دنبال کمک به ورزش است و من از نزدیک شاهد تلاش وی هستم.باشگاه گل ریحان با توجه به اینکه تیم ریشه دار و قدیمی نیست. پشتوانه هواداری زیادی هم ندارد و اگر استان البرز می خواهد در لیگ برتر نماینده داشته باشد، مسئولان سیاسی و ورزشی استان باید از تیم حمایت کنند و بدون کمک  این افراد روند رو به جلو با سرعت مناسب طی نمی شود و به نظرم افرادی مانند حمزه لو که سرمایه گذار بخش خصوصی در فوتبال هستند باید مورد توجه و حمایت باشند و به نظرم جا دارد تعامل مدیران استانی با چنین افرادی حداکثر باشد.

هافبک دفاعی پیشین تیم فوتبال استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم و برخی انتقادات نسبت به خروجی ها عنوان کرد: هر سرمربی که به باشگاه بزرگی مانند استقلال بیاید و هر تغییری انجام بدهد، عده ای نسبت به آن اعتراض دارند و البته طبیعی هم است. نباید فراموش کنیم پاسخگو عملکرد تیم فوتبال استقلال استراماچونی است و معتقدم مربی سابق اینتر که با جدیت تمرینات تیم را پیگیری می کند، توان این را دارد که امسال استقلال را به دوران اوج خود برساند. ضمن اینکه فکر می کنم استقلال در لیگ نوزدهم با کادر فنی حرفه ای و بازیکنان خوبی که جذب کرده بتواند موفق باشد و به شخصه معتقدم استراماچونی می تواند با آبی پوشان به موفقیت دست پیدا کند.

نظر شما