پوریا یلی:

لیگ ملت‌های والیبال تمام شده و فقط به جوانان جهان فکر می‌کنم

۱۳۹۸/۰۴/۲۵ - ۰۹:۲۱:۲۶
کد خبر: ۸۷۱۵۹۸
لیگ ملت‌های والیبال تمام شده و فقط به جوانان جهان فکر می‌کنم
پشت خط زن تیم والیبال جوانان کشورمان گفت: لیگ ملت‌ها تمام شده و فقط به جوانان جهان فکر می‌کنم، ورزش حرفه‌ای همین است و گاهی اوقات شکست نیز وجود دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پوریا یلی درخصوص وضعیت آمادگی خود در آستانه رقابت‌های والیبال جوانان جهان بیان کرد: خداراشکر بعد از یک سفر طولانی که از شیکاگو به استانبول و در ادامه به بحرین داشتم شرایط نسبتا خوبی دارم. از بعد از ظهر روز گذشته هم تمریناتم را شروع کردم و امیدوارم هر چه زودتر با تیم هماهنگ شوم.

وی افزود: سطح رقابت‌های جوانان جهان با رقابت‌های نوجوانان خیلی متفاوت است. حتی می‌توان گفت جوانان جهان با بزرگسالان در یک سطح است. ما قهرمان جوانان آسیا و همین طور قهرمان نوجوانان جهان شدیم و باید از این قهرمانی‌ها دفاع کنیم و تلاش می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم تا دست خالی به ایران برنگردیم.

پشت خط زن تیم والیبال جوانان در مورد نتایج تیم ملی در لیگ ملت‌ها و عدم راهیابی تیم به جمع 4 تیم برتر، اظهار داشت: ورزش حرفه‌ای همین است و گاهی اوقات شکست وجود دارد. اگر بخواهیم با هر برد دچار غرور شویم و با هر شکست زمین بخوریم و خودمان را سرزنش کنیم نمی‌توانیم ادامه دهیم. لیگ ملت‌ها تمام شده و الان تمام تمرکز من جوانان جهان است و امیدوارم با دست پر به ایران برگردیم.

یلی در پایان گفت: از مردم خواهش می‌کنم ما را دعا کنند تا بتوانیم با کسب نتایج خوب باعث افتخار ایران شویم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز