محسن سمیع‌زاده در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیدواریم قره‌حسنلو و یاوری به ورودی‌های المپیک نزدیک شوند/ حد نصاب‌های فدراسیون شنا، معیارهای بسیار شفافی است

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۶:۴۳:۲۵
کد خبر: ۸۷۱۹۰۵
امیدواریم قره‌حسنلو و یاوری به ورودی‌های المپیک نزدیک شوند/ حد نصاب‌های فدراسیون شنا، معیارهای بسیار شفافی است
مربی تیم ملی شنا آقایان ایران گفت: امیدواریم دو شناگر جوان ما به ورودی‌های المپیک نزدیک شوند تا بتوانند اتفاقات خوبی را در شان کشورمان رقم بزنند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم ملی شنا ایران جهت حضور در مسابقات قهرمانی جهان فینا عازم گوانجو کره جنوبی خواهد شد.

محسن سمیع‌زاده، مربی تیم ملی شنا آقایان، در گفتگو با خبرنگار برنا درخصوص این رقابت‌ها بیان کرد: مسابقات قهرمانی شنا جهان، بزرگ‌ترین رویداد شنا دنیاست که حدود 200 کشور عضو فینا هستند. این رویداد پس از المپیک پربیننده‌ترین مسابقات جهان است. بنیامین قره‌حسنلو تا به حال موفق شده دوبار حد نصاب قهرمانی جهان را کسب کند. مسابقات به قدری توسعه یافته که فدراسیون جهانی 207 کشور را با توجه به حد نصاب‌ها وارد رقابت می‌کند.

وی افزود: مسابقات سطح بسیار بالایی دارد و امیدواریم دو شناگر جوان ما بنیامین قره‌حسنلو و علیرضا یاوری، که میانگین سنی زیر 20 سال دارند، به ورودی‌های المپیک نزدیک شوند. با توجه به مسابقات پیش رو در یک سال آینده، بتوانیم رکوردهای ورودی المپیک را کسب کنیم.

سمیع‌زاده اظهار داشت: کادر فنی پک کسب ورودی المپیک و برنامه‌های آماده‌سازی و مسابقات را تهیه کرده که پس از این رقابت‌ها تحویل هیات رییسه فدراسیون خواهد شد. امیدواریم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به این رشته پایه توجه ویژه‌ای داشته باشند. کار بسیار سختی داریم، رقبای ما همه تا دندان مصلح هستند. بچه‌های ما هم دست و پا بسته نیستند و اتفاقات خوبی را در شان کشورمان رقم خواهند زد.

مربی تیم ملی شنا آقایان عنوان کرد: حد نصاب‌هایی که برای اعزام تعریف کردیم، معیارهای بسیار شفافی است که هر شناگری بتواند این رکوردها را ثبت کند و به عضویت تیم ملی در می‌آید.

وی در انتها گفت: مهدی انصاری و سینا غلامپور از شناگران بسیار خوب ما هستند و امیدواریم که پس از مسابقات قهرمانی جهان، برای رقابت‌های رده‌های سنی آسیا آماده شوند. ان‌شاءالله انصاری هم در مسابقات هندوستان بتواند توانمندی خود را به نمایش بگذارد و امید زیادی به او دارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز