محمدمهدی ذاکری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

برنامه‌ریزی مناسبی برای تیم‌های پایه جودو صورت گرفته است/ مسابقات قهرمانی آسیا سطح بالایی خواهد داشت

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۷:۱۸:۳۸
کد خبر: ۸۷۱۹۳۵
برنامه‌ریزی مناسبی برای تیم‌های پایه جودو صورت گرفته است/ مسابقات قهرمانی آسیا سطح بالایی خواهد داشت
مربی تیم‌ ملی جودو جوانان گفت: برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای تیم‌های پایه صورت گرفته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمدمهدی ذاکری، مربی تیم‌ ملی جودو جوانان، درباره روند آماده‌سازی تیم برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا به خبرنگار برنا عنوان کرد: خوشبختانه پس از انتخاباتی که برای ریاست فدراسیون جودو برگزار شد و سکان هدایت این سمت را میراسماعیلی برعهده گرفتند برنامه‌ریزی‌های مناسبی برای تیم‌های پایه صورت گرفت. از همان روز کم کم اردوهای آماده سازی تیم‌ها شروع شد و خوشبختانه بنده در این مدت افتخار این را داشتم که به عنوان مربی در کنار آقای یوسف‌زاده، سرمربی تیم‌ملی جوانان، باشم.

او ادامه داد: در این مدت که اردوها به طور منظم و منسجم در حال برگزاری بود چندین بار مسابقات درون تیمی و انتخابی را برگزار کردیم که در نهایت و رفته رفته ترکیب نهایی در فاز اول تمرینات شکل گرفت. در حال حاضر  و در فاز دوم تمرینات این تیم منتخب به همراه تیم‌های ملی نوجوانان، جوانان و کم بینایان که بازیکن‌های طراز اول دنیا در آن حضور دارند در این تمرین کنار ما هستند. خوشبختانه همه چیز خوب و شرایط اردوها روال طبیعی خود را دارد.

ذاکری درمورد احتمال عدم اعزام به مسابقات نیز گفت: بله این احتمال وجود دارد و دلیل آن را هم مشکلات مالی اعلام کردند. این تیم مدت ها در اردو بود و به دور از خانواده تمرینات سختی را شبانه روز را تحمل کردند ولی قطعا با شنیدن این خبر دلسرد خواهند شد. بنده به عنوان مربی این بچه‌ها می‌گویم که تیم در آمادگی کامل به سر می‌برد و حیف است که حضور در چنین رقابت‌هایی را از دست بدهد. هرچند که من و دوستانم این شرایط بد اقتصادی را در درک می‌کنیم ولی امیدواریم این جوانان و نوجوانان که آینده ساز جامعه ورزش هستند مورد حمایت قرار بگیرند تا این زحماتشان به هدر نرود.

او در پایان افزود: مسابقات قهرمانی آسیا از نظر فنی سطح بالایی دارد. سال گذشته این مسابقات در لبنان برگزار شد که در بخش جوانان یک طلا، یک نقره و دو برنز کسب کردیم ولی امسال شرایط کمی فرق می‌کند چون میزبان رقابت‌ها چین تایپه است، بنابراین ژاپن هم حضور دارد و این کار را در صورت شرکت در این مسابقات برای ما سخت می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز