سیدمهدی سیدصالحی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استراماچونی نشان داد نظم چقدر اهمیت دارد/ حفظ شاکله پرسپولیس کار کالدرون را راحت کرده است/ سپاهان با کی‌روش کامل‌تر می‌شود/‌ ذوب‌آهن می‌تواند به مرحله بعد صعود کند

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۰۵:۰۷:۴۲
کد خبر: ۸۷۲۰۱۱
استراماچونی نشان داد نظم چقدر اهمیت دارد/ حفظ شاکله پرسپولیس کار کالدرون را راحت کرده است/ سپاهان با کی‌روش کامل‌تر می‌شود/‌ ذوب‌آهن می‌تواند به مرحله بعد صعود کند
مهاجم سابق فوتبال ایران گفت: در لیگ نوزدهم می‌توان پیش‌بینی کرد تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی جزو مدعیان باشند، البته ذوب‌آهن و پدیده را هم می‌توان به این لیست اضافه کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سیدمهدی سیدصالحی، مهاجم سابق فوتبال ایران که سابقه حضور در بسیاری از تیم‌های بزرگ را دارد، درمورد آخرین وضعیت استقلال و حضور استراماچونی به خبرنگار برنا گفت: استقلال بعد از رفتن شفر مدت زمانی را برای انتخاب سرمربی از دست داد اما یک مربی حرفه‌ای به نام استراماچونی آورد و او در عمل نشان داد نظم و انضباط برایش اهمیت بالایی دارد و می‌توان به تیمی که نظم در آن حکمفرماست امیدوار بود.

وی افزود: البته استقلال بازیکنان مهمی را نیز از دست داده که باید جای آنها پر شود و جای پاتوسی را بازیکنی بهتر از آن می‌تواند پر کند. نکته مهم نظر استراماچونی در نقل و انتقالات لیگ است و آبی‌ پوشان هم تا به حال بازیکنان خوبی خریده‌اند.

مهاجم اسبق پرسپولیس پیرامون وضعیت این تیم گفت: برانکو پس از 4 سال زحمت و کسب عناوین مختلف از پرسپولیس رفت و پس از مدتی گابریل کالدرون جانشین او شد و حفظ شاکله اصلی تیم نیز کار سرمربی جدید را راحت‌تر کرده است. البته بازیکنان خوبی نیز مانند امیری و احمدزاده و چند بازیکن جوان خریداری شده‌اند، فکر می‌کنم تغییرات کمتر راه سرخ‌پوشان را هم برای قدرت‌نمایی در لیگ باز کرده است.

بازیکن پیشین تیم سپاهان در ادامه با اشاره به حضور به موقع این تیم در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: سپاهان با امیر قلعه‌نویی یکی از اولین تیم‌هایی بود که استارت تمرینات خود را برای حضور پر قدرت در لیگ برتر زد و در کنار آن هم براساس نقاط ضعف و قدرت فصل پیش یارگیری کرد و فکر می‌کنم سپاهان با حفظ کی‌روش کامل‌تر می‌شود و در عین حالا این تیم می‌تواند امسال هم مدعی باشد.

سیدصالحی درباره اتفاقات فصل نقل و انتقالات فوتبال ایران هم عنوان کرد: من تفاوت خیلی زیادی ندیدم، البته به نظرم بازیکنان به لحاظ کیفی افول می‌کنند ولی قیمت آنها بالاتر می‌رود. در لیگ نوزدهم می‌توان پیش‌بینی کرد تیم‌های پرسپولیس، استقلال، سپاهان و تراکتورسازی جزو مدعیان باشند، البته ذوب‌آهن و شهرخودرو را هم می‌توان به این لیست اضافه کرد و امیدوارم لیگ آینده هم مانند سال پیش شهرخودرو داشته باشد و یک لیگ خوب به لحاظ کیفیت باشد.

مهاجم اسبق تیم ملی درخصوص بازی ذوب‌آهن در لیگ قهرمانان آسیا مقابل الاتحاد عربستان تصریح کرد: از زمانی که آقای منصوریان به ذوب‌آهن آمده و با مدیریت خوبی که آقای آذری در این تیم دارد، نشان داده این تیم قابلیت‌های بالایی دارد و در فصل گذشته می‌دیدیم ذوب‌آهن همواره 22 بازیکن آماده داشت و با توجه به افولی که الاتحاد در چند سال اخیر داشته، نماینده کشورمان می‌تواند با غلبه بر این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان صعود کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز