سروش احمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

خوشحالم در موفقیت کاروان دانشجویان سهیم بودم/ حضور در المپیک آرزوی هر ورزشکاری است

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۶:۱۸:۲۱
کد خبر: ۸۷۲۲۷۶
خوشحالم در موفقیت کاروان دانشجویان سهیم بودم/ حضور در المپیک آرزوی هر ورزشکاری است
عضو تیم‌ ملی تکواندو گفت: مسابقات دانشجویان جهان همیشه سطح بالایی داشته است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سروش احمدی، عضو تیم‌ ملی تکواندو، درباره سطح مسابقات یونیورسیاد 2019 ایتالیا و کسب مدال طلای این رقابت‌ها در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: مسابقات دانشجویان جهان همیشه سطح بالایی داشته و امسال هم چه از نظر کمی و چه از نظر کیفی در بالاترین سطح برگزار شد که بهترین‌های تکواندو جهان در آن حضور داشتند. این مسابقات 20 امتیاز المپیکی دارد بنابراین کسب مدال در آن اهمیت بالایی دارد و همه ورزشکاران حاضر تلاش می‌کنند از کسب این امتیاز غافل نمانند.

او ادامه داد: خوشبختانه تیم‌ ملی مردان با حضور 6 نماینده خود موفق شد 4 مدال طلا در بخش انفرادی را کسب کند و در بخش تیمی نیز موفق شد روی سکوی قهرمانی برود. خوشحالم که به عنوان یک عضو از جامعه ورزش ایران توانستم در کسب این مدال ها سهمی داشته باشم.

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی منچستر درباره مسابقات پیش رو نیز گفت: در رشته تکواندو هر ورزشکار می‌تواند با حضور در مسابقات 60 امتیاز را کسب کند. قبل از این مسابقات 40 امتیاز را با کسب مدال در مسابقات جام ریاست فدراسیون‌ها به دست آورده بودم و با این 20 امتیازی هم که در این مسابقات کسب کردم 60 امتیازم تکمیل شد بنابراین درحال حاضر نمی‌توانم در رویداد دیگری شرکت کنم.

احمدی درباره شانس کسب سهمیه المپیک 2020 گفت: حضور در المپیک آرزوی هر ورزشکاری است قطعا در این رشته و در این وزن دوست دارم که من این شانس را از دست ندهم ولی هیچ چیز قابل پیش بینی نیست. الان روی سکو بودم ولی مشخص نیست در مسابقات بعدی هم همین روال تکرار شود یا خیر. برای من مهم ایران است که حتما در این وزن نماینده‌ای در میدان بزرگ المپیک داشته باشد و با کسب مدال افتخار دیگری را برای کشورمان رقم بزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز