کیکاووس سعیدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

دبیر از بدنه کشتی و خاک خورده این رشته است/ برای او آرزوی توفیق دارم

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۲:۴۹:۴۷
کد خبر: ۸۷۲۳۱۱
دبیر از بدنه کشتی و خاک خورده این رشته است/ برای او آرزوی توفیق دارم
سخنگوی کمیته ملی المپیک گفت: دبیر از بدنه کشتی و خاک خورده این رشته است و برای او آرزوی توفیق، موفقیت و سربلندی دارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مجمع انتخاباتی فدراسیون کشتی صبح امروز در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد و علیرضا دبیر با 31 رای به عنوان رییس فدراسیون انتخاب شد.

کیکاووس سعیدی، سخنگوی کمیته ملی المپیک طی گفتگو با خبرنگار برنا در این خصوص بیان کرد: انتخابات بسیار خوب و بدون حاشیه بود و با نظم و شکوه خاصی برگزار شد. کاندیداهای محترم آمدند و برنامه‌های خود را ارائه دادند.

وی افزود: هیچ‌گونه شبهه یا مداخله‌ای در این انتخابات وجود نداشت و در فضایی کاملا آزاد برگزار شد. جامعه کشتی امروز انتخاب خود را کرد و به معنای واقعی انتخاب اختیاری بود.

سعیدی عنوان کرد: انتظارات ما متولیان و اعضای کمیته ملی المپیک از کشتی همان مطالبه مردم است. انتظاراتی که مردم و جامعه کشتی از این فدراسیون دارد این است که بتواند در المپیک 2020 افتخارآفرینی کند و انشاالله شاهد کسب مدال‌های خوش‌رنگی در المپیک باشیم.

سخنگوی کمیته ملی المپیک اظهار داشت: نعتی، خادم، بنی‌تمیم و ... همه برای اعتلای این رشته در کشور از گذشته دور تا به حال زحمت کشیدند و تلاش‌های آن‌ها قابل تقدیر است. برای علیرضا دبیر هم آرزوی توفیق، موفقیت و سربلندی دارم، دبیر از بدنه کشتی و خاک خورده این رشته است.

وی در پایان گفت: وزارت ورزش و جوانان، کمیته ملی المپیک و همکاران زحمات زیادی کشیدند تا این مجمع به شکل خوب برگزار شود که خوشبختانه این امر محقق شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز