در جلسه دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی بررسی شد؛

برنامه‌های آموزشی دپارتمان در سمینار ورزش پاک

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۵:۴۴:۴۹
کد خبر: ۸۷۲۴۶۶
برنامه‌های آموزشی دپارتمان در سمینار ورزش پاک
در دهمین جلسه رسمی دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی آکادمی ملی المپیک، اعضای این دپارتمان در خصوص برنامه های آموزشی مد نظر خود در سمینار (clean sport) به بحث و تبادل نظر پرداختند.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دهمین جلسه رسمی دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی ملی المپیک با حضور محمد‌حسین علیزاده مسئول دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی آکادمی، مصطفی زارعی استادیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی، سید‌شمس‌الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک، الهام شیرزاد مدیر بخش بیومکانیک ورزشی آکادمی و مهدیه پیرانی اعضای این دپارتمان برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد تا سرگروه های آموزشی رشته های ورزشی المپیکی و پارالمپیکی در دپارتمان، رایزنی های لازم را با فدراسیون های مربوطه انجام دهند. پیگیری و بررسی بسته های آموزشی ارائه شده به فدراسیون فوتبال و اصلاحات بروشور دپارتمان از دیگر موضوعاتی بود که در این جلسه مورد بحث قرار گرفت.

همچنین کلیات برگزاری سمینار ورزش پاک که آبان سال جاری توسط واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد مورد بحث حاضرین قرار گرفته و دپارتمان در رابطه با نحوه همکاری در برگزاری این سمینار و برگزاری برنامه‌های آموزشی با موضوع پیشگیری از آسیب های ورزشی در آن اعلام آمادگی کرد.

نظر شما