برنامه‌های ویژه‌ای برای تیراندازی داریم؛

دادگر: در بخش همگانی به دنبال سیاست‌های کلان وزارت ورزش و جوانان هستیم

۱۳۹۸/۰۴/۲۶ - ۱۵:۵۹:۵۷
کد خبر: ۸۷۲۴۷۷
دادگر: در بخش همگانی به دنبال سیاست‌های کلان وزارت ورزش و جوانان هستیم
علی دادگر گفت: هرچه در حوزه همگانی رشته تیراندازی کار و تلاش صورت گیرد خروجی آن در حوزه قهرمانی به بار می نشیند و در این راه با سیاست های کلان و تاثیرگذار وزارت ورزش و جوانان همراه هستیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تیراندازی، علی دادگر گفت: با توجه به تاکید دکتر سلطانی فر وزیر محترم ورزش و جوانان در خصوص همگانی کردن تمام رشته های ورزشی و پشتوانه سازی آن همانند والیبال، به صورت ویژه درمورد رشته تیراندازی توصیه هایی را داشتند که برهمین اساس این فدراسیون برای نخستین بار اقدام به طرح توسعه ورزش تیراندازی در مدارس را در برنامه های خود قرار داد که در این طرح 300 پایگاه آموزشی در سراسر استان های کشور فعالیت خود را آغاز خواهند کرد.

وی افزود: این طرح تمامی ظرفیت های موجود در فضاهای آموزشی و فرهنگی را در بر دارد و این فرصت را به ما می دهد اوقات فراغت دانش آموزان و کودکان را با این رشته مفرح پر کنیم.

دادگر در ادامه تصریح کرد: جمعیت هدف در این طرح حدود یک میلیون متقاضی را شامل می شود که این تعداد زیر نظر مربیان تفنگ و تپانچه دوره های آموزشی مقدماتی را فرا می گیرند.

رییس فدراسیون تیراندازی یادآور شد: در گام اول اقدامات تهیه نرم افزار جمع آوری اطلاعات را آغاز کردیم که تمام 300 پایگاه توان ورود اطلاعا ت را داشته باشند که بر همین اساس ستاد مرکزی این طرح تشکیل شده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: این طرح به عنوان یک طرح ملی نهادینه خواهد شد که امیداورم پس از پایان هر سال تعداد کثیری در رشته تیراندازی در مدارس آموزش و به جمعیت تیراندازی کل کشور اضافه شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز