پیمان ناموردر گفتگو با خبرگزاری برنا؛

امسال می خواهیم شگفتی ساز شویم/ویلموتس به همه انگیزه مضاعف داد

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۳:۳۳:۴۲
کد خبر: ۸۷۲۵۴۵
امسال می خواهیم شگفتی ساز شویم/ویلموتس به همه انگیزه مضاعف داد
هافبک تیم گل گهر گفت:امسال آمدیم، شگفتی ساز لیگ باشیم وحتما جزو اول تا پنجم ششم جدول خواهیم بود و یا شاید دروسط جدول.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ پیمان نامور هافبک تیم فوتبال گل گهر سیرجان پس از تساوی این تیم مقابل پیکان به خبرنگار برنا گفت:بازی خوبی بود و هر دو تیم در دوره بدنسازی هستیم و مقداری فشار بدنسازی روی مااست ولی بازی تاکتیکی خوبی بود و خدا را شکر بچه‌ها دارند روند رو به رشدشان را طی می‌کنند.

وی درباره اردوهای پیش فصل تیم گل گهر اظهار داشت: مسولان و کادر فنی باشگاه اردوی داخلی را بیشتر ترجیح داده بودند و دوست داشتند اردو در داخل کشور برگزار شود . ما در کرمانشاه اردوی خوبی داشتیم و پس از آن درتهران هم اردوی مناسبی برگزار کردیم و بازی‌های تدارکاتی هم در هردو شهر خوب بود ضمن اینکه خدا را شکر از نظر اردو و امکانات شرایطمان خوب بود. ما اردوی دیگری در شیراز داریم و بازی دوستانه هم داریم تا ببینیم چه می‌شود

هافبک تیم گل گهر در باره هدف این تیم تازه وارد در لیگ نیز عنوان کرد:انشاالله امسال آمدیم، شگفتی ساز لیگ باشیم وحتما جزو اول تا پنجم ششم جدول خواهیم بود و یا شاید دروسط جدول.

نامور در ادامه و در پاسخ به این سوال که به فکر پوشیدن پیراهن تیم ملی نیز است، گفت :ما همه تلاشمان را می‌کنیم که اول گل گوهر به نتیجه برسد و اگر خدا خواست به تیم ملی هم برسیم.خیلی خوشحال شدم که آقای ویلموتس به لیگ یک هم نگاه کرده و بچه‌های خوبی را دعوت کردند و امیدوارم ما هم دعوت شویم چون او با این کار و دعوت بازیکنان جوان به همه انگیزه  مضاعفی داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز