غلام حسین حسنوی در گفتگو با خبرگزاری برنا؛

مهمتر از نتیجه باشگاه اهتزاز پرچم کشور است/بدنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم

۱۳۹۸/۰۴/۲۷ - ۰۷:۵۲:۴۲
کد خبر: ۸۷۲۵۴۷
مهمتر از نتیجه باشگاه اهتزاز پرچم کشور است/بدنبال کسب سهمیه آسیایی هستیم
مربی تیم فوتبال پیکان گفت:به دور از هر گونه حاشیه و تبلیغ دوست داریم به سهمیه آسیایی برسیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیمهای لیگ برتری در حال آماده سازی خود را برای حضور در لیگ نوزدهم هستند. غلام  حسین حسنوی مربی تیم فوتبال پیکان درباره آخرین وضعیت این تیم به خبرنگار برنا گفت:تقریبا هفته سوم بدنسازی و آماده‌سازی تیم را شروع کردیم و یک بازی تدارکاتی با سپاهان داشتیم. در ادامه دو بازی دیگر خواهیم داشت تا آخر هفته و اول هفته بعد به اردو خواهیم رفت. اردوی ما در بروجرداست و آنجا هفته آخر کار آماده‌سازی و بدنسازی و هماهنگی تیم را چه از نظر روحی روانی و چه از نظر فنی انجام می دهیم.

وی افزود: چون تغییرات زیادی داشتیم و حدود 10 نفر از بچه جابه‌جا شدند زمانی که نفرات جدیدیک جا باشند با هم از نظر روحی روانی هم آماده و صمیمی می‌شوند و از خصوصیات هم دیگر با خبر می‌شوند تا در مسابقات بتوانند از شرایط بهتری برخوردار باشند.

مربی سابق نفت درباره استفاده از کمک داور ویدیویی عنوان کرد:سیستم VAR  سیستم خوبی است و کمک می‌کند عدالت بیشتر برقرار شود و تیم‌ها حداقل از 60-70 درصد به 90 درصد رسیدن به حقشان با بودن VAR این اتفاق می‌افتد و تکنولوژی جالبی است و اشتباهات مخصوصا در 18 قدم را ورود می‌کند و بهداوران کمک می‌کند که تصمیم درستی بگیرد. اگر در همه ابعاد زمین این اتفاق می‌افتاد حرف منتقدان به این موضوع درست بود اما با توجه به اینکه محدود و چند مورد را VAR زیر نظر دارد به نظر من شرایط خوبی است برای تیم‌ها.

مربی سابق نوجوانان پرسپولیس در ادامه اظهار داشت:این از خصوصیات خوب آقای فرکی است که همیشه دوست داشته اند تیم ملی کشورمان قوی باشد چه در پایه‌ها چه در بزرگسالان و از اینکه می‌توانیم به تیم‌های ملی پایه و بزرگسال بازیکن بدهیم هم آقای فرکی هم مجموعه باشگاه همه خوشحال هستیم و ممکن است در نتیجه‌گیری باشگاهی مقداری به ضرر ما شود اما آن چیزی که مهم است، اهتزاز پرچم سه رنگ کشورعزیزمان ایران است.

حسنوی درباره هدف پیکان گفت:ما آن چیزی که هدفگذاری کردیم درکادر فنی و با بازیکنان هم صحبت کردیم و به دور از هر گونه حاشیه و تبلیغ دوست داریم در واقع به سهمیه آسیایی برسیم و جزو تیمهای بالای جدول باشیم در این فصل انشاالله.

وی درباره اعتقاد ویلموتس به سیستم هجومی و اجرای آن در تیم ملی نیز اظهار داشت:اگر سر مربی جدید تیم ملی بتواند تیم را در فاز هجومی به کارایی خوبی برسانند،خیلی خوب می‌شود . چرا که با توجه به اینکه آقای کی روش سیستم دفاعی تیم ملی ما را تقویت کرد و دفاع تیمی را به نحو احسن تیم ما توانست در این چند سال یاد بگیرد و انجام دهد و موفقیت‌هایی هم بدست آورد، حالا اگر در فاز هجومی هم آقای ویلموتس بتواند همین اقتدار را به شرایط خوب دفاعی تیم ملی فکر می‌کنم کامل می‌شویم و فوتبال زیبایی را از تیم ملی خواهیم دید.

مربی پیکان در بخش پایانی  از صحبتهایش گفت:آرزوی موفقیت دارم برای تمام مربیان زحمتکش فوتبال و دست‌اندرکاران که تمام مردم ما دلشان به ورزش و به خصوص فوتبال گرم است و با  این فوتبال واقعا زندگی می‌‌کنند و امیدوارم مسئولین امکانات بیشتری را در اختیار تیم‌ها و بازیکنان بگذارند و شرایط خوبی را لحاظ کنند تا تیم‌هایمان نتیجه بگیرند، از باشگاهی تا ملی که باعث افتخار کشور و سربلندی مردم شویم.

نظر شما