با غلبه بر نماینده چین؛

بانوان ایران به فینال تورنمنت کرواسی صعود کردند

۱۳۹۸/۰۴/۲۸ - ۰۸:۴۹:۴۹
کد خبر: ۸۷۲۸۲۹
تیم والیبال ملی بانوان ایران با کسب پیروزی 3 بر یک برابر بیجینگ چین به فینال تورنمنت کرواسی صعود کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی بانوان ایران با کسب پیروزی 3 بر یک برابر بیجینگ چین به فینال تورنمنت کرواسی صعود کرد.بانوان ایران هر چند در ست اول با نتیجه 25 بر 19 برابر حریف شکست خوردند اما در ست‌های بعدی با نتایج 25 بر 22، 29 بر 27 و 26 بر 24 به پیروزی رسیدند تا به این ترتیب راهی دیدار فینال شوند.

تیم ایران در کشور اسلوونی برابر این تیم به میدان رفت اما شکست خورد. جواد مهرگان مشاورفنی تیم ملی بانوان در این خصوص بیان کرد: مهم‌تر از کسب پیروزی برای ما این بود که توانستیم اهداف خود را در زمین پیاده کنیم و این موضوع یک گام ما را به آمادگی مورد نظر برای حضور کره جنوبی نزدیک‌تر کرد. می‌خواهیم بازیکنان مسیر پیشرفت خود را ادامه دهند و فکر می‌کنم این تورنمنت و این دیدارها به ما کمک کرد.

او افزود: بازیکنان یاد گرفتند باید سر سخت بازی کنند و پا پس نکشند و برابر یک تیم حرفه‌‍ای تاکتیک‌های والیبال را به درستی اجرا کردیم. برابر یک تیم بسیار خوب دانشگاهی آمریکا بازی داریم که سرمربی آن‌ها در المپیک 2000 حضور داشته است. این فرصت را داریم تا از این تیم چیزهای خوبی یاد بگیریم و این دیدار هم به پیشرفت ما کمک می‌کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز