رضا جباری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کسی یک دقیقه هم در پرسپولیس بازی کند قابل احترام است/ در آسیا مدعی هستیم و از گروه صعود می‌کنیم

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۰۴:۴۵:۳۷
کد خبر: ۸۷۳۰۲۲
کسی یک دقیقه هم در پرسپولیس بازی کند قابل احترام است/ در آسیا مدعی هستیم و از گروه صعود می‌کنیم
پیشکسوت فوتبال ایران گفت: در آسیا ما مدعی هستیم و از این گروه صعود می‌کنیم، گذشت آن زمان که بحرین در حد گربه سیاه ما باشد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ رضا جباری، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم و موضوع بازیکنان خروجی به خبرنگار برنا گفت: پرسپولیس یک اردوی خوب در ترکیه داشت و قطعا بازیکنان با کادر فنی و طرز فکر کالدرون بیشتر آشنا شده اند. درباره بحث خروجی های تیم نیز بنده باید دو نکته مهم را بگویم. نخست اینکه حق طبیعی کالدرون و هر مربی دیگری است که درباره بازیکنانش تصمیم بگیرد و هیچ بحثی در این باره نیست. نکته دوم دیگر نیز که بسیار مهم است درباره خود بازیکنان مطرح می شود، بنده معتقدم بازیکنی که1دقیقه در پرسپولیس بازی کند قابل احترام است و باید شان او حفظ شود.

وی در ادامه عنوان کرد: در پرسپولیس مشکلاتی وجود دارد که ساختاری است، مثلا همین موضوع که وقتی 18 بازیکن می خواهیم نباید با بیشتر از آن قرارداد ببندیم که بعد اینگونه کسی با دلخوری از تیم جدا شود. این انتقاد بنده هم درباره شخص نیست حرف من این است که ساختاری که مشکل دارد باید مشکلش حل شود.

سرمربی تیم نوجوانان پرسپولیس در ادامه عنوان کرد: بنده زمانی که بهترین دوستم هم یعنی حمید استیلی سرمربی بود، انتقادم را مطرح می کردم و بعد از آن هم راهکار ارائه می دادم. نباید انتقاد را حاشیه جلوه داد و فردی هم که انتقاد می کند باید راهکار هم ارائه بدهد. به هرحال آقای عرب و پیش از او هم گرشاسبی در باشگاه با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کردند و همچنان هم ادامه دارد این روند و اگر ساختار باشگاه درست شود شاید شاهد چنین مشکلاتی هم نباشیم.

جباری درباره وضعیت پرسپولیس و نظرش در آینده تیم در لیگ تصریح کرد: تیم به نظرم شرایط خوبی دارد و بازیکنان خوبی نیز جذب شده که به درد تیم می خورند، ضمن اینکه شاکله اصلی تیم حفظ شده و با شناخت کالدرون از بازیکنان انشاالله تیم دوباره با قدرت در لیگ ظاهر شود و این تیم پتانسیل قهرمانی را دارد.

هافبک پیشین فوتبال ایران درباره گروه تیم ملی در دیدارهای مقدماتی جام جهانی و جام ملت ها نیز اظهار داشت: در آسیا ما مدعی هستیم و از این گروه صعود می کنیم، گذشت آن زمان که بحرین در حد گربه سیاه ما باشد و حالا دیگر آن هم نیست و تیم قدرتمندی در بزرگسالان داریم، البته این به معنای دسته کم گرفتن حریفان بویژه عراق نیست. فکر می کنم ملی پوشان ما با ویلموتس کار سختی برای صعود به عنوان تیم نخست از گروه ندارند و البته تیم ملی نیاز به بازی تدارکاتی  و حمایت دارد.

جباری پیرامون صعود تیم ملی امید به المپیک گفت: فوتبال ایران پتانسیل حضور در المپیک را دارد و باید برای کادر فنی ابزار آن فراهم شود، بازی های تدارکاتی بسیار مهم است و فکر می کنم تیم امید نیاز به حمایت دارد و باید آنچه را که مجیدی می خواهد برایش فراهم کنیم و بازیکنان به خودباوری برسند که یکی از تیم های قدرتمند آسیا هستند و حقشان حضور در المپیک است و امیدوارم این مهم محقق شود.

نظر شما