می‌خواهیم بهترین قایق آسیایی شویم؛

احمدی: رقابت در مسابقات جهانی سخت است

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۳:۰۴:۱۳
کد خبر: ۸۷۳۳۸۶
احمدی: رقابت در مسابقات جهانی سخت است
ملی پوش کایاک ایران که قرار است برای نخستین بار در رقابت های جهانی رده بزرگسالان شرکت کند این مسابقات را دشوار توصیف کرد و گفت: تلاش ما این است که بهترین قایق آسیایی شویم و به سهمیه المپیک برسیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، کمتر از یک ماه دیگر رقابت های جهانی در مجارستان برگزار می شود و بهترین قایقرانان جهان برای کسب سهمیه المپیک توکیو در شهر سگد به آب می زنند. قایقران های ایران نیز این روزها تمرینات خود را برای حضور در این مسابقات انجام می دهند.

امید احمدی ملی پوش کایاک چهار نفره ایران درباره وضعیت تیم در مسیر رقابت های جهانی اظهار کرد: با شروع سال جدید تمرینات پرفشاری داشتیم و به نظرم این فشار بالا باعث شد تا بسیاری از روزهای از دست رفته مان را جبران کنیم. در سال گذشته به دلیل اینکه اردویی نداشتیم از تمرینات عقب ماندیم و تلاشمان این بود که با تمرین بیشتر و پرفشار این موضوع را برطرف کنیم.

او با اشاره به شرایط رو به رشد ملی پوشان گفت: در این مدت تمرین های خوبی داشتیم و روند کاری ما رو به رشد بود. تمرین های اختصاصی قایق چهار نفره را نیز آغاز کردیم و همه بچه ها با قدرت تمرین می کنند که بتوانیم به نقطه اوج برسیم و رقابت خوبی در مجارستان داشته باشیم.

دارنده ۲ مدال نقره و ۲ مدال برنز رقابت های قهرمانی آسیا در ازبکستان با اشاره به مسابقات جهانی تصریح کرد: اسم مسابقات جهانی کاملا سطح و کیفیت این رقابت ها را نشان می دهد. بهترین قایقران های جهان، با بهترین شرایط وارد مجارستان می شوند تا بهترین نتیجه را بگیرند. رقابت در میان آنها قطعا دشوار خواهد بود و کیفیت بالایی خواهد داشت.

او افزود: تلاش ما این است که بتوانیم به عنوان بهترین قایق آسیایی دست پیدا کنیم و سهمیه المپیک بگیریم. همه کشورها برای کسب سهمیه سرمایه گذاری کرده اند و آسیایی ها نیز شرایط خوبی دارند. تلاش ما این است که بتوانیم بهترین عملکرد خودمان را داشته باشیم و به آنچه که می خواهیم برسیم. همه بچه ها از نظر بدنی، فنی و روانی شرایط خوبی دارند و امیدوارم همین روند در روزهای باقی مانده نیز ادامه پیدا کند.

احمدی که برای نخستین بار است در رقابت های جهانی رده بزرگسالان شرکت می کند درباره وضعیت خودش نیز بیان کرد: من قبلا در رقابت های جهانی شرکت کرده ام اما برای اولین بار است که در بخش بزرگسالان این مسابقات به آب خواهم زد. قطعا انگیزه زیادی دارم. در این مدت هم تمرینات زیادی داشتم تا بتوانم موثر باشم. قایقران های با تجربه ای کنار من هستند و امیدوارم بتوانیم یک نتیجه تیمی خوب کسب کنیم.

ملی پوش کایاک ایران با تاکید بر پتانسیل قایقرانی کشورمان گفت: در این مدت فدراسیون تلاش کرده که دغدغه ورزشکاران را کم کند. آرامش خوبی هم ایجاد شده که این موضوع در میان ورزشکاران کاملا مشهود است. بارها گفته ایم که قایقرانی ایران پتانسیل خوبی دارد و اگر مسئولان، وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حمایت خوبی از فدراسیون داشته باشند قطعا در آینده شاهد اتفاق های خوبی خواهیم بود.

وی در پایان گفت: همه ملی پوشان با تمام توان تلاش می کنند که در رقابت های پیش رو نماینده های خوبی برای ورزش کشورمان باشند. امیدوارم که در رقابت های جهانی موفق باشیم و دوباره بتوانیم پتانسیل و توانایی قایقرانی را ثابت کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز