مراسم معارفه معاون جدید وزارت ورزش و جوانان برگزار شد؛

سلطانی‌فر: تقی‌زاده از مدیران باسابقه و خوشنام خانواده ورزش است/ توجه جدی به تکمیل پروژه‌ها و تعامل با سایر معاونت‌ها اهمیت زیادی دارد

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۵:۲۴:۱۶
کد خبر: ۸۷۳۵۱۸
سلطانی‌فر: تقی‌زاده از مدیران باسابقه و خوشنام خانواده ورزش است/ توجه جدی به تکمیل پروژه‌ها و تعامل با سایر معاونت‌ها اهمیت زیادی دارد
در دویست و نهمین جلسه شورای معاونین وزارت ورزش و جوانان، جمشید تقی‌زاده به عنوان معاون جدید امور استان‌ها، حقوقی و مجلس معارفه شد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر با تقدیر از زحمات امیر رضا خادم و حسینی معاونان سابق امور استان‌ها و مجلس وزارت ورزش و جوانان گفت: آقای تقی زاده از مدیران باسابقه و خوشنام خانواده ورزش است و تجربه او کمک زیادی به تعامل وزارتخانه و مجلس خواهد کرد.

وزیر ورزش و جوانان افزود: ارتباط مستمر و آگاهانه با وکلای مردم در مجلس و ادامه برنامه های بنده در زمان معرفی به مجلس از جمله خواسته های مهم من از ایشان است و بهبود وضعیت نیروی انسانی در استان‌ها، توجه جدی به تکمیل پروژه ها و تعامل با سایر معاونت ها از جمله برنامه های مهم آقای تقی زاده در این بخش خواهد بود.

تقی‌زاده: پتانسیل بسیار خوبی در مجموعه ورزش و جوانان وجود دارد

جمشید تقی زاده معاون جدید امور استان‌ها، حقوق و مجلس با تشکر از اعتماد وزیر ورزش و جوانان گفت: از حضور مجدد در جمع خانواده ورزش بسیار خوشحالم، پتانسیل بسیار خوبی در مجموعه ورزش وجود دارد و تمام تلاش من ارتباط موثر با نمایندگان مجلس و حفظ آرامش و منزلت جامعه ورزش و جوان و در نهایت اجرای برنامه های وزیر ورزش و جوانان و دولت تدبیر و امید است.

گفتنی است، وی پیش از این معاون سرمایه گذاری سازمان تربیت بدنی کشور معاون مجلس ،حقوقی و امور استان ها در وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعاملی صندوق بازنشستگی کشوری و ریاست هیات مدیره این صندوق را برعهده داشته است. در کارنامه مدیریتی وی همچنین سوابقی از مدیریت کلان اقتصادی، شهری و ورزشی، ریاست فدراسیونهای ژیمناستیک و بولینگ و بیلیارد کشور همچون شهردار تبریز و میانه و مدیرکل تربیت بدنی استان های تهران و آذربایجان شرقی به چشم می خورد.

نظر شما