تمام تمرکزمان باید صعود به عنوان تیم اول باشد؛

ماجدی: مقابل بحرین و عراق بازی راحت و آسانی نداریم

۱۳۹۸/۰۴/۲۹ - ۱۶:۱۹:۰۵
کد خبر: ۸۷۳۵۵۸
ماجدی: مقابل بحرین و عراق بازی راحت و آسانی نداریم
میرشاد ماجدی گفت: در رابطه با قرعه کشی مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت ها باید بگویم ایران در قرعه مناسبی قرار دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، رئیس کمیته آموزش درخصوص قرعه کشی مقدماتی جام جهانی 2022 و جام ملت های آسیا گفت:  به نظر من تیمی که دو دور پیاپی به جام جهانی رفته قطعا در دور سوم غیر از حضور در جام جهانی به چیز دیگری فکر نمی کند. زمانی که با این شرایط در مقابل تیم های آسیایی قرار می گیریم فقط فکرمان صعود به عنوان تیم اول است.

وی ادامه داد: اکنون در رنکینگ فیفا ایران 20، عراق 77، بحرین110، هنگ کنگ 141  و کامبوج169 است. قبول دارم که رنکینگ در مسابقات نمی تواند حائز اهمیت باشد اما نشان دهنده عملکرد تیم ها در مسابقات است.

کارشناس فوتبال ادامه داد: اکنون کامبوج در شرایط خوبی قرار داشته و روند صعودی را از سال 2013طی  کرده ولی تیمی نیست که برابر ایران سخت باشد. هنگ کنگ از سال 2015 تغییر اساسی در رنکینگ نداشته و بحرین از سال 2013 در شرایط معمولی بوده است. اما عراق در 2013 نوسان زیادی داشته و از لحاظ رنکینگ سقوط کرده و در سال 2016  سیر صعودی این تیم را شاهد بودیم. تیم ایران نیز در رنکینگ20 جهان و اول آسیا است و این روند را همچنان طی کرده با این تفاسیر و روی کاغذ ایران جز برترین ها است.

وی گفت: مقابل بحرین و عراق بازی راحت و آسانی نداریم و هر دو تیم برای پیروزی به میدان می ایند. با بازی برابر کره جنوبی و سوریه را در حالی از تیم ملی شاهد بودیم که ملی پوشان به بازی هجومی روی آوردند. نگاه ویلموتس جز صعود و روند رو به رشد نخواهد بود. معتقدم قرعه مناسبی است برای صعود در جام جهانی و باید به فکر ابزارهای لازم برای مقابله با حریفان خود باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز