محمد برزگر در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کمبود نیرو و بازیکن نداریم/ به درخشش پرسپولیس امیدوارم

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۵:۲۱:۳۳
کد خبر: ۸۷۳۶۰۶
کمبود نیرو و بازیکن نداریم/ به درخشش پرسپولیس امیدوارم
مدافع اسبق تیم پرسپولیس گفت: با حضور آقای کالدرون و خریدهایی که تیم داشته به درخشش مجدد پرسپولیس امیدوارم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ محمد برزگر، مربی تیم فوتبال جوانان پرسپولیس، درباره باخت این تیم در دربی به خبرنگار برنا گفت: فوتبال همین است و روی دیگر برد باخت است. در بازی با استقلال دو اشتباه فردی به وجود آمد که گل خوردیم و متاسفانه هر دوگل برخلاف جریان بازی بود. به هرحال بازیکنان در این رده جوان و احساساتی هستند و تا خودشان را پیدا کنند زمان می‌برد. ما کلا در نیمه دوم سوار بازی بودیم و فرصت‌هایی هم داشتیم که بچه‌هایمان استفاده نکردند.

وی درباره بحث داوری این دیدار نیز افزود: داوری خوب بود و بد نبود. خوب کار کرد. اینکه بازیکنان استقلال دائما روزی زمین بودند و داور 4 دقیقه وقت اضافه گرفت خیلی نکته قابل تأملی است.

برزگر درباره کیفیت بازیکنان و کمبود نیروهایی که سرخ‌پوشان سال گذشته داشتند، اظهار داشت: ما از بچه‌های خودمان در رده سنی جوانان استفاده کردیم و بازیکنانی که می‌خواستیم را جذب کردیم، خوشبختانه الان کمبود نیرو نداریم و در لیگ هم بازی اول را بردیم و استقلال هم بازی اولش را باخته بود و سعی می‌کنیم بازی  هفته بعدمان که در زمین خودمان است را ببریم.

مدافع اسبق پرسپولیس درباره شرایط تیم عنوان کرد: خوشبختانه شرایط تیم خوب است و اردویی هم که در ترکیه داشتند با حضور آقای کالدرون و خریدهایی که داشتند ان‌شاءالله تیم خوبی می‌شود، البته کار سرمربی جدید بعد از برانکو سخت است اما من به درخشش پرسپولیس امیدوارم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز