عزیزالله محمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

همه را به حضور در جام شهدا دعوت می‌کنیم/ استانداردسازی ورزشگاه‌ها دست‌مان را بست

۱۳۹۸/۰۴/۳۰ - ۰۳:۴۱:۲۵
کد خبر: ۸۷۳۶۱۰
همه را به حضور در جام شهدا دعوت می‌کنیم/ استانداردسازی ورزشگاه‌ها دست‌مان را بست
نایب رییس اتحادیه فوتبال کشور گفت: استاندارد سازی استادیوم ها باعث شد جام شهدا را با تعداد 4 تیم برگزار کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ عزیزالله محمدی، به‌عنوان نایب رئیس اتحادیه فوتبال کشور، پیرامون برگزاری چهارمین دوره مسابقات جام شهدا به خبرنگار برنا گفت: جام شهدا امسال بین پرسپولیس، سایپا، ماشین‌سازی تبریز و فولاد خوزستان برگزار خواهد شد که روز گذشته نیز قرعه‌کشی شد. بازی اول میان ماشین‌سازی و فولاد است و بازی دوم پرسپولیس و سایپا. بازی‌های این دوره از رقابت‌ها در تاریخ دوم و چهارم مرداد خواهد بود که هماهنگی لازم را با  فرمانداری و نیروی انتظامی شهرقدس انجام دادیم و طبق توافقی که با صداوسیما داشتیم بازی‌ها پخش زنده خواهد داشت. بازی‌های پرسپولیس را از شبکه 3 و دیگر بازی‌ها را از شبکه ورزش پخش خواهیم کرد.

وی درباره عدم حضور نماینده ماشین‌سازی اظهار داشت: اعلام کرده بودند پرواز صبح ما امکان دارد مقداری دیر برسد که متأسفانه نرسیدند. خودشان اعلام کرده بودند.

عزیز محمدی در ادامه عنوان کرد: ما از همه دعوت می‌کنیم که حضور پیدا کنند و هرکسی آمد قدمش روی  چشم. مسئولین ورزشی و بنیاد شهید را دعوت می‌کنیم چون جام با نام جام شهداست. دوست داریم مردم خوب استقبال کنند و روی این مسئله کار کنند مردمی که به استادیوم می‌آیند رعایت مسائل مختلف را داشته باشند که ان‌شاءالله زمینه‌ای برای شروع لیگ باشد.

وی درباره  اینکه قرار بود رقابت ها در دستگردی برگزار شود تصریح کرد: بحث شورای تأمین است. ورزشگاه دستگردی کوچک است ظرفیتش خیلی کم و از طرفی وسط اکباتان است به همین دلیل نمی‌شود آنجا را برای برگزاری انتخاب کرد.

نایب رئیس اتحادیه فوتبال درباره جوایز این دوره نیز تصریح کرد: به تیم قهرمان کاپ و مدال داده می‌شود و به تیم‌های دیگر هم مدال داده می‌شود.

وی درباره تعداد تیم‌های شرکت کننده نیز گفت: همین الان هم می‌توانستیم این مسابقات را با 6 یا 8 تیم برگزار کنیم اما با این مسئله‌ای که پیش آمده و اینکه استادیوم‌ها باید استاندارد شوند، دست‌مان را بست و اگر این مسائل حل شود می‌توان در آینده تعداد تیم‌ها را بیشتر کرد.

نظر شما