علی لطیفی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

استقلال با استراماچونی‌ می‌تواند موفق باشد/ تعدادی از تیم‌های لیگ برتری روی باشگاه‌های عربی را هم سفید کرده‌اند!

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۰۴:۵۱:۳۹
کد خبر: ۸۷۴۱۱۹
استقلال با استراماچونی‌ می‌تواند موفق باشد/ تعدادی از تیم‌های لیگ برتری روی باشگاه‌های عربی را هم سفید کرده‌اند!
پیشکسوت استقلال گفت: در حال حاضر همه باید از استراماچونی و استقلال حمایت کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ علی لطیفی، پیشکسوت استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم، کادر فنی و بازیکنان جدید به خبرنگار برنا گفت: نکته نخست که باید به آن اشاره کرد این است که استقلال با یک معضل روبرو و آن هم تغییرات مکرر در کادر فنی و بازیکنان تیم است. شما اگر نگاهی به دو فصل گذشته داشته باشید استقلال هرسال تیم پرمهره و خوبی داشته ولی نتوانسته از آورده های خود به خوبی استفاده کند. ضمن اینکه بعد از پایان هر لیگ تعداد بازیکنانی که تیم را ترک می کنند زیاد است و این برای باشگاه بزرگی مثل استقلال خوب نیست.

وی افزود: در فصل گذشته هر بازیکنی که درون زمین بود، یک بازیکن با فاصله کم فنی روی نیمکت داشتیم و سوال من اینجاست از این همه خروجی چه چیزی چه چیزی به تیم رسید؟

مهاجم پیشین استقلال با انتقاد از نحوه قرارداد بستن مدیران استقلال گفت: بنده زمانی که بازی می کردم به همراه آقایان مجیدی و نوازی از یک تیم یونانی پیشنهاد داشتیم، باشگاه با ما جلسه ای گذاشت و گفت باشگاه به شما نیاز دارد اما اگر بخواهید بروید هم پول خوبی به شما می رسد و هم به باشگاه، بعدها هم پیش قرارداد ما رسانه ای شد و در آن فصل هر سه بازیکن در تیم ماندیم چرا که هدف موفقیت استقلال بود. حالا شما بگویید باشگاه در این دو فصل گذشته از رفتن بازیکنانی مثل تیام و پاتوسی و بسیاری دیگر چه درآمدی داشته است. تیم حالا دستخوش تغییرات فراوانی نسبت به فصل گذشته شده و اگر خدای ناکرده استراماچونی نتیجه نگیرد کمترین تقصیر را در این میان دارد، متاسفانه نه استقلال بلکه سایر تیم ها هم در تعویض مربی روی تیم های عربی را سفید کرده اند. شما لیورپول را که با قهرمانی اروپا می توانیم آن را برترین تیم جهان بدانیم را ببینید، کلوپ طی سه فصل تغییرات خود را کم‌کم به تیم تزریق کرد و قهرمان اروپا شد. در لیگ خودمان پرسپولیس را ببنید که با برانکو چند تغییر داشت؟ حالا پس از او هم حداقل تغییر را دارد. نمی توان مقابل حرف منطقی دلیل آورد.

لطیفی خاطرنشان کرد: در حال حاضر همه باید از استراماچونی و استقلال حمایت کنیم و معتقدم او می تواند با آبی پوشان به موفقیت دست پیدا کنند و هواداران باید در این راه تیم را همراهی کنند.

وی در پایان درباره مدعیان لیگ نوزدهم گفت: من سال قبل بعد از سه-چهار هفته گفتم پرسپولیس مدعی اصلی است و امسال هم اجازه بدهید چند هفته ابتدایی که بگذرد بنده تیم های مدعی را پیش بینی می کنم و امیدوارم استقلال هم امسال بتواند یکی از مدعیان قهرمانی باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز