رقابت‌های جوانان جهان؛

تیم ملی والیبال جوانان ایران به مصاف آرژانتین می‌رود

۱۳۹۸/۰۴/۳۱ - ۱۱:۳۸:۱۸
کد خبر: ۸۷۴۳۵۰
تیم ملی والیبال جوانان ایران به مصاف آرژانتین می‌رود
تیم ملی والیبال جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله دوم رقابت‌های جوانان جهان به مصاف تیم قدرتمند آرژانتین می‌رود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، تیم ملی جوانان ایران در اولین بازی خود در مرحله دوم رقابت‌های جوانان جهان از ساعت 18 روز دوشنبه 31 تیرماه به مصاف تیم قدرتمند آرژانتین می‌رود. آرژانتینی‌ها در مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با تیم‌های مصر، کوبا و کره جنوبی هم‌گروه بودند و توانستند تیم‌های مصر و کره جنوبی را مغلوب کنند اما از پس تیم کوبا برنیامدند و نتیجه را به این تیم واگذار کردند با این حال به عنوان تیم نخست راهی مرحله دوم رقابت‌ها شدند و در گروه F در کنار تیم‌های ایران، ایتالیا و بحرین قرار گرفتند.

ستاره این تیم لوسیانو پالونسکی نام دارد که پیراهن شماره 7 را بر تن می کند و در هر 3 بازی تیمش در محله مقدماتی به عنوان امتیازآورترین بازیکن شناخته شد. دیگر بازیکن خطرناک و زهردار آرژانتین بازیکن شماره 9 این تیم است که فردریکو خوزه سه آ نام دارد. در کل آرژانتین تیمی تاکتیکی و البته مرموز است که برای هر لحظه از بازی برنامه دارد و جوانان والیبالیست ایران کار سختی برای پیروزی مقابل این تیم خواهند داشت.

عطایی و شاگردانش نیاز مبرمی به پیروزی مقابل آرژانتین دارند و حتی می‌توان این طور عنوان کرد که مهم‌ترین بازی ایران در مرحله دوم مقابل تیم آرژانتین است و اگر تیم ایران بتواند آرژانتین را شکست دهد نیمی از راه صعود به مرحله نیمه نهایی را طی کرده است. البته حضور یا عدم حضور توخته در این بازی مشخص نیست و باید دید این بازیکن می‌تواند مقابل آرژانتین بازی کند یا خیر.

در مرحله دوم رقابت‌های والیبال جوانان جهان همه تیم‌ها تلاش می‌کنند به هر نحوی که شده حریفان را از پیش رو بردارند تا راهی مرحله نیمه نهایی شوند و اینگونه نیست که در چنین رویداد مهمی به دنبال آزمون و خطا باشند. سطح بالای این دوره از رقابت‌های والیبال جوانان جهان مصداق همین موضوع است و می‌توان امیدوار بود تیم جوانان ایران بتواند بهترین عملکرد خود را در این رقابت‌ها به نمایش بگذارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز