کلاس‌های دانش‌افزایی در بالاترین سطح در حال برگزاری است؛

ماجدی: همیشه با تغییر نگرش شاهد تقابل هستیم

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۸:۴۸:۴۴
کد خبر: ۸۷۴۷۸۶
ماجدی: همیشه با تغییر نگرش شاهد تقابل هستیم
رئیس کمیته آموزش گفت: با برگزاری دوره های آموزشی دانش افزایی بحث یکسان سازی اموزش به خوبی اجرا می شود.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، میرشاد ماجدی، رئیس کمیه آموزش گفت: برگزاری دوره های دانش افزایی به شکل گسترده و اینکه مربیان دانش خود را نسبت به مدرک های Dو C ارتقا می دهند تنها نگاه و خواسته فدراسیون فوتبال نبوده و این نگاهی است که کنفدراسیون فوتبال آسیا بعد از بحث کنواسیون به ایران از ما داشته و خواسته که به مرحله اجرا برسد. در واقع با برگزاری دوره های آموزش دانش افزایی و همچنین کلاسهای مربیگری در درجه های مختلف، ا مدرک های جدیدی را که می دهیم که قابل اعتبار خواهد بود.

وی ادامه داد: این مدارک را هر مربی که داشته باشد اجازه فعالیت دارد که مدت زمان اعتبار کارتهای مربیگری آنها 3 سال است. بحث بعدی، یکسان سازی موضوع آموزش است. ضمن اینکه در این دوره ها ما آغاز فعالیت آموزش الکترونیک را در دستور کاری مربیان قرار داده ایم. پیش از این برای برگزاری هر دوره مربیگری و در صدور کارت از سوی AFC و ارائه به ایران زمان طولانی صرف می شد اما اکنون کمیته آموزش و فدراسیون فوتبال در شرایطی قرار دارد که با مجوز رسمی از کنفدراسیون فوتبال آسیا می تواند مدارک را در کمترین زمان ممکن یعنی بین 15 تا 30 روز در اختیار شرکت کنندگان قرار دهند.ضمن اینکه امار و ارقام درست مربیان حاضر در کشور، مربیان فعال و غیر فعال را خواهیم داشت.

رئیس کمیته آموزش در ادامه بیان کرد: پیش از این دوره های دانش افزایی از قبل و به صورت سالانه برگزار می شده است. اینکه چرا بعضی استانها برگزار نمی کردند جای سوال دارد. اکنون همه استانها ملزم هستند دوره دانش افزایی را برگزار کنند. در واقع کلاسهای دانش افزایی به منظور ارتقا دانش مربیان در هر سطحی است.

وی ادامه داد: همیشه تغییر و نگرش جدید با تقابل و اصطحلاک مواجه می شود. مطمئنا با تغییر ونگرش تقابل به وجود می آید اما من از همه دوستان میخواهم که تقابل نکنند. ما طبق دستورالعمل نظام هماهنگی ، مبلغ 150 هزار تومان برای استانها و 250 هزار تومان برای صدور کارتهای مربیان را هزینه می کنیم و مابقی این پول برای فدراسیون نیست و هزینه گروهی می شود که در دوره های مربیگری حضور داشته و فعالیت می کنند.

رییس کمیته آموزش گفت: در رابطه با شیراز باید بگویم که من چنین چیزی را ندیدم. دوره بسیار خوبی برگزار شد و از طریق پاورپوینت مطالب آموزش رابه مربیان حاضر در این همایش ارائه دادم. معتقدم باید گفتار و موضوعات جدید و دانش افزایی مطرح شود. در استانهای اردبیل، ایلام، خراسان رضوی، گیلان، اصفهان و فارس حضور داشتم و شاهد برگزاری دوره های دانش افزایی در بهترین و بالاترین کیفیت بودم. اگر فردی مشکلی دارد بیاید و با ما در میان بگذارد. بدون شک سعی می کنیم مشکلش را حل کنیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز