دختران برای دهمین‌بار قهرمان شدند؛

کرمانشاه بر بام ایران

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۰۹:۱۸:۵۸
کد خبر: ۸۷۴۸۱۰
کرمانشاه بر بام ایران
مسابقات لیگ برتر راگبی بانوان با حضور ١٦ تیم در چهار گروه چهار تیمی و با ٢٤ بازی در مرحله مقدماتی به پایان رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی انجمن راگبی ایران، مسابقات لیگ برتر بانوان در روز یکشنبه با حضور ١٦تیم در چهار گروه چهار تیمی و با ٢٤ بازی در مرحله مقدماتی به پایان رسید.

در ادامه این رقابت ها از گروهA تیم های(تهران راگبی،شریعت نوین خراسان) ،گروهB(داتیس،کرمانشاه)،گروهC(گلستان،آینده سازان داتیس)،گروهD(کرمان،طبس) به ترتیب تیم های اول و دوم گروه شدند و بصورت mwدر گروه های ٤تایی قرار گرفتند، گروهA(تهران راگبی،کرمانشاه،گلستان،طبس) و در گروه B(شریعت نوین خراسان،داتیس آینده سازان،داتیس،کرمان) که پس از انجام ١٢ بازی در این مرحله تیم های اول و دوم گروه بصورت ضربدری برای مشخص شدن رده بندی و فینال باهم رقابت کردند،پس از انجام  این بازیها تیم کرمان و گلستان به ترتیب به مقام پنجم و ششم دست یافتند و تیم های آینده سازان داتیس،طبس در رده هفتم و هشتم قرار گرفتند،در آخرین دیدار مرحله ضربدری  این دوره از مسابقات تیم کرمانشاه موفق شد تا دیگر حریف  خود خراسان را شکست داده و به فینال برسد و همچنین خراسان به دیدار رده بندی بسنده کرد،تیم داتیس در یک بازی حساس موفق شد تا  تهران راگبی را از میان بردارد و به فینال راه یابد.

در پایان این دو دیدار تهران راگبی در بازی رده بندی مغلوب تیم شریعت نوین خراسان شدو به ترتیب به مقام سوم و چهارم دست پیدا کردند. آخرین دیدار از سری رقابت های لیگ برتر بانوان با قهرمانی تیم کرمانشاه به پایان رسید و تیم داتیس  عنوان  نایب قهرمانی را از آن خود کردند. تیم کرمانشاه با این قهرمانی دهمین دوره است که موفق شده تا در جایگاه نخست قرار گیرید.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز