به میزبانی امان؛

چهار طلا و سه برنز ایران در روز نخست تکواندو نونهالان آسیا

۱۳۹۸/۰۵/۰۱ - ۱۹:۴۶:۴۸
کد خبر: ۸۷۵۲۵۰
چهار طلا و سه برنز ایران در روز نخست تکواندو نونهالان آسیا
در پایان نخستین روز از سومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی نونهالان آسیا 2019، هوگوپوشان ایران با کسب 4 مدال طلا و 3 برنز در صدر جدول رده بندی قرار گرفتند و کره جنوبی نیز با 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز جایگاه دومی را به خود اختصاص داد، تایلند نیز با 2 مدال طلا، 3نقره و یک برنز سوم است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، سومین دوره مسابقات قهرمانی نونهالان آسیا 2019، از امروز (سه شنبه) یکم مرداد به میزبانی "امان" اردن آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.

امروز و در روز نخست این رقابت ها، مبارزات اوزان 33-، 41-، 49-، 57- و 65- کیلوگرم پسران و پیکارهای اوزان 29-، 37-، 44-، 51- و 55- کیلوگرم دختران انجام شد که ماهان باقری، علیرضا کاکاوند، متین رضایی، کمیل غدیری، مهدی شاه نظری، فاطمه محمودی، ترنم احمدنژاد، مهدیس علیزاده، مبینا نعمت زاده و فاطمه رحمانی نمایندگان ایران در این روز بودند.

باقری، غدیری، علیزاده و نعمت زاده موفق شدند 4 نشان طلا را به نام ایران ثبت نمایند و متین رضایی، مهدی شاه نظری و فاطمه رحمانی نیز به نشان ارزشمند برنز رسیدند. کاکاوند، محمودی و احمدنژاد از کسب مدال بازماندند.

فردا (چهارشنبه) دوم مرداد در دومین و آخرین روز این مسابقات، پیکارهای اوزان 37-، 45-، 53-، 61- و 65+ کیلوگرم پسران و 33-، 41-، 47-، 55- و 59+ کیلوگرم پیگیری می‌شود که ابوالفضل زندی، حمیدرضا جعفری، امیدرضا رحیمی، نیما محمدیاری، حسین فتحی، بیتا توپچیان، مونا عبدی، ساناز عباس‌پور، پونه جعفرصالحی و فاطمه شفیع‌پور به عنوان هوگوپوشان ایرانی بر روی شیاپ‌چانگ می‌روند.

هدایت تیم پسران برعهده مرتضی کریمی به عنوان سرمربی است و یوسف جنگجو و جواد خاوری به عنوان مربیان تیم هستند. اعظم درستی سرمربی تیم دختران است و محبوبه محمدنژاد و راضیه آقاجان‌پور به عنوان مربیان تیم هستند.

نظر شما