گفتگو اختصاصی برنا با تیم قهرمان بانوان نینجا خراسان جنوبی:

تمرین قهرمانان نینجا در مسجد / ۶ طلا و یک برنز نتیجه اولین مسابقه کشوری+ببینید

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۱:۱۶:۴۲
کد خبر: ۸۷۵۴۳۶
تمرین قهرمانان نینجا در مسجد  / ۶ طلا و یک برنز نتیجه اولین 
مسابقه کشوری+ببینید
یکی از نکات جالب توجه این تیم تمرین در پارک بود که ممانعت مامورین نیروی انتظامی مواجه شدند و به دنبال مکانی امن برای تمرین بودند که درنهایت در یکی از مساجد شهر تاتامی های خود را پهن و در امنیت کامل تمرین کردند. که به گفته مربی به علت نداشتن سالن و مکانی برای تمرین در مسجد محله خودمان تمرین کردیم تا امنیت داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری برنا خراسان جنوبی، تیم بانوان نینجا خراسان جنوبی که برای اولین بار به مسابقات کشور اعزام شده بودند موفق به کسب 6 طلا و یک برنز شدند.

این قهرمانان با حضور در خبرگزاری برنا خراسان جنوبی مشکلاتشان و نقاط قوت خود بیان کردند.مائده معینیان مربی تیم نینجا بانوان خراسان جنوبی با 15 سال سابقه فعال ورزشی گفت: باتوجه به اینکه هیچ آمادگی برای حضور در مسابقه نداشتیم اما توانستیم در اولین حضور تیم موفق به کسب 6 مدال طلا و یک برنز شویم. وی با اشاره به اینکه دغدغه نبود اسپانسر و حتی مکانی برای تمرین قبل اعزام فشار روحی روانی روی بچه ها بود افزود: با مساعدت مومنی رئیس هیئت ورزش های رزمی استان ورودی ورزشکاران به مبلغ 100 هزار تومان تامین شد.

بی اعتنایی هیئت و اداره کل به قهرمانان نینجا

مربی تیم نینجا بانوان خراسان جنوبی گفت: تیم 8 نفره ما تنها تیم نینجا استان است که با کمترین امکانات سالنی فعالیت می کنیم. معینیان با اشاره به اینکه بعد از برگشت مسابقات هیچ کسی خداقوت به ما نگفت تصریح کرد: در برنامه های سالجاری قصد داریم تا باشگاه خصوصی راه اندازی کنیم که نیازمند 20 میلیون تومان اعتبار است.

وی افزود: بعد از پخش برنامه تلوزیونی مخاطبین و علاقه مندان زیادی به این رشته ورزشی جذاب جذب شدند که تاکنون 60 کارآموز در باشگاه ما ورزش می کنند. مائده معینیان با تاکیدبراینکه حداقل های رشته نینجا باید در باشگاه باشد تا کارآموز بتواند با ابزار رشته نینجا تمرین کنند.

مسجد محل تمرین امن بانوان قهرمان نینجا خراسان جنوبی

یکی از نکات جالب توجه این تیم تمرین در پارک بود که ممانعت مامورین نیروی انتظامی مواجه شدند و به دنبال مکانی امن برای تمرین بودند که درنهایت در یکی از مساجد شهر تاتامی های خود را پهن و در امنیت کامل تمرین کردند. که به گفته مربی به علت نداشتن سالن و مکانی برای تمرین در مسجد محله خودمان تمرین کردیم تا امنیت داشته باشیم. 

وی در پایان از کلیه مسئولان استانی و شهرستانی درخواست کرد تا برای پیشرفت رشته نینجا بانوان با او همکاری کنند.

معرفی برترین های نینجا بانوان خراسان جنوبی

تیم نینجا خراسان جنوبی با حضور خانم ها فاطمه صالحی،یاسمن کاظمی، سیده فاطمه زهرا وحدتی، الهام خزاعی پور، الهه خزاعی پور، فاطمه محمدیان درمیان، فرزانه محمدیان درمیان،  با مربیگری استاد مائده معینیان هستند.

نینجا (9)

نینجا (3)

نینجا (10)

نینجا (26)

نینجا (28)

نینجا (1)

نینجا (22)

نینجا (16)

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز