با حضور در محل کمپ فدراسیون؛

مداحی از اردوی انتخابی ملی‌پوشان بدمینتون بازدید کرد

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۲:۵۲:۰۴
کد خبر: ۸۷۵۵۲۷
مداحی از اردوی انتخابی ملی‌پوشان بدمینتون بازدید کرد
رییس کمیته فنی فدراسیون بدمینتون و کارشناس این فدراسیون با حضور در محل کمپ فدراسیون از اردوی انتخابی ملی پوشان بدمینتون کشورمان بازدید کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بدمینتون، مسابقات بدمینتون غرب آسیا در روزهای سوم تا نهم شهریور ماه سال جاری در دو رده سنی زیر 17 و زیر 15 سال در امان پایتخت اردن برگزار می‌شود .

در این رقابت‌ها ملی پوش بدمینتون کشورمان در رده سنی زیر 17 و زیر 15 سال به رقابت با حریفان خود خواهند پرداخت و از عنوان قهرمانی خود در این رقابت‌ها دفاع خواهند کرد.

لازم به ذکر است که در 10 سال گذشته ملی پوشان بدمینتون کشورمان در رده‌های سنی بزرگسالان، جوانان و نوجوانان قهرمان مسابقات غرب آسیا را در کارنامه خود دارند.

مسابقات انتخابی بدمینتون غرب آسیا در قمست پسران و دختران رده سنی زیر 17 سال در روزهای دوم و سوم مرداد ماه جاری با شرکت 4 بازیکن در قمست دختران و 4 بازیکن در قسمت پسران در محل کمپ این فدراسیون در حال برگزاری می‌باشد.

 همچنین رقابت‌های انتخابی در قسمت پسران و دختران رده سنی زیر 15 سال با شرکت 16 بازیکن در قسمت پسران و 10 بازیکن در قسمت دختران در روزهای دوازدهم لغایت چهاردهم تیر ماه جاری در محل کمپ این فدراسیون برگزار شد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز