با اعلام رضایی؛

شانس مجدد رکوردگیری برای ورزشکاران واجد شرایط

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۲:۵۳:۰۶
کد خبر: ۸۷۵۵۳۲
شانس مجدد رکوردگیری برای ورزشکاران واجد شرایط
رییس انجمن پارادوومیدانی از برگزاری مجدد رکوردگیری برای ورزشکاران پارادوومیدانی کار خبر داد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین، بهمن رضایی رییس انجمن پارا دوومیدانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی پارا دوومیدانی ابتدای تیر ماه برگزار شد و پس از آن براساس درخواست ورزشکاران برای رکوردگیری مجدد، انجمن با مسئولان فدراسیون جلسه‌ای را برگزار کرد و پس از موافقت، مقرر شد ابتدای شهریور ماه سال جاری شانس مجددی به ورزشکاران دارای شرایط داده شود.

وی افزود: ملی‌پوشانی که رکورد لازم را نتوانستند در مسابقات قبلی به دست آورند، ورزشکارانی که به ورودی‌های جهان نزدیک هستند، نفرات چهارم و پنجمی که اعلام آمادگی کردند و در نهایت ورزشکارانی که قبلاً مصدومیت خود را اطلاع داده بودند می‌توانند در این رکوردگیری شرکت کنند.

رضایی عنوان کرد: بر اساس شرایط مشخص شده، هفته اول شهریورماه حدود ۳۰ ورزشکار در مجموعه آفتاب انقلاب تهران به رقابت می‌پردازند تا نفرات دعوت شده به تیم ملی مشخص شوند.

رئیس انجمن پارا دوومیدانی در پایان گفت: پس از برگزاری این رکوردگیری، ملی پوشان برای مسابقات امارات که آبان ماه برگزار می‌شود آماده خواهند شد.

نظر شما