دکتر مسعود سلطانی‌فر:

اقدامات لازم برای ساخت دو ورزشگاه در عراق آغاز شده است/ به دنبال برگزاری نمایشگاه لوازم ورزشی در کشورهای همسایه هستیم

۱۳۹۸/۰۵/۰۲ - ۱۶:۱۶:۱۵
کد خبر: ۸۷۵۷۴۷
اقدامات لازم برای ساخت دو ورزشگاه در عراق آغاز شده است/ به دنبال برگزاری نمایشگاه لوازم ورزشی در کشورهای همسایه هستیم
وزیر ورزش و جوانان اعلام کرد که اقدامات لازم برای ساخت دو ورزشگاه در عراق آغاز شده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان که همراه با وزیر جوانان و ورزش عراق در نشست مشترک با روسای فدراسیون ها حاضر شد، خطاب به همتای عراقی خود در مورد این نشست های ماهیانه و ضرورت برگزاری آنها برای حضور در المپیک توضیح داد.

وی با یادآوری اینکه وزیر عراق سفر سه روزه ای به تهران انجام داده به برنامه های پیش بینی شده برای حضور وی در تهران اشاره و ابراز امیدواری کرد این حضور در زمینه تعامل دو کشور تاثیرگذاری مثبتی داشته باشد.

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: با توجه به توانمندی خوبی که میان شرکت های پیمانکاری ایران است، اقدامات لازم برای ساخت دو ورزشگاه بزرگ در عراق آغاز شده است.

سلطانی فر با بیان اینکه در زمینه تولید لوازم ورزشی هم همکاری هایی با عراق خواهیم داشت، به سفر یک سال پیش داورزنی به عراق اشاره کرد و گفت: در جریان آن سفر ١٥ سند همکاری میان دو کشور امضا شد. انتظار دارم روسای فدراسیون ها از این شرایط ایجاد شده استفاده کنند.  در سال‌های اخیر اسناد خوبی بین دو کشور مبادله شده و انشاالله تلاش می‌کنیم زمینه‌های این اسناد همکاری را عملی کنیم.

وی افزود: تولیدکنندگان لوازم ورزشی در ایران از نظر سطح کمی و کیفی در شرایط خوبی قرار دارند. یکی از سیاست‌های ما این است که نمایشگاه لوازم ورزشی را در کشورهای همسایه به نمایش بگذاریم و مشتری جدید پیدا کنیم. براساس مذاکره‌ای که با وزیر ورزش آذربایجان داشتیم خیلی دور نیست که بتوانیم در این کشور نمایشگاهی را برگزار کنیم.

سلطانی فر گفت: در دیدار با وزیر ورزش عراق هم گفتیم می‌توانیم این نمایشگاه را در شهرهای مختلف عراق برگزار کنیم. در بخش جوانان هم تجربه خوبی داشتیم؛ با توجه به مشارکت جوانان در زمینه‌های مختلف این موضوع را به وزیر عراق گفته‌ایم که امکان ارتباطات عمیق‌تر وجود دارد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز