حمیدرضا طاهرخانی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هرگز به استقلال نمی‌روم که به پرسپولیس پشت کنم/ اولویتم حضور در لیگ پرتغال است

۱۳۹۸/۰۵/۰۴ - ۰۶:۵۷:۲۳
کد خبر: ۸۷۵۸۱۶
هرگز به استقلال نمی‌روم که به پرسپولیس پشت کنم/ اولویتم حضور در لیگ پرتغال است
هافبک پرسپولیس در لیگ هجدهم گفت: اگر خدا بخواهد یک تیم پرتغالی است که باید بروم تست‌های پزشکی‌ام را انجام بدهم تا مورد تأییدشان قرار بگیرم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ حمیدرضا طاهرخانی، بازیکن فصل گذشته پرسپولیس، درباره آخرین وضعیت خودش به خبرنگار برنا گفت: وضعیت عادی است و خودم تمرین می‌کنم. چند جلسه با آقای عرب نامه‌نگاری‌هایی باید انجام می‌شد که بتوانم راحت کارهایم را انجام دهم. خدا را شکر انجام شده و امیدوارم مشکلی نباشد.

وی درباره موضوع خروجش از پرسپولیس عنوان کرد: اگر خدا بخواهد یک تیم پرتغالی است که باید بروم تست‌های پزشکی‌ام را انجام بدهم تا مورد تأییدشان قرار بگیرم.

وی درباره قرضی بودن این انتقال یا فسخ قرارداد با سرخ پوشان گفت: هنوز با پرسپولیس درباره جدایی یا حضور قرضی در پرتغال بحثی نکردم.

هافبک هجومی پرسپولیس درباره شیوه جدایی اش تصریح کرد: من از اولی که آقای کالدرون آمد با آقای کریم باقری و سیدجلال صحبت کردم و تصمیم گرفتم از تیم جدا شوم. در ایران قرار بود به صورت قرضی جدا شوم و اگر قرار بود به خارج از کشور بروم به صورت قطعی. با آقای عرب جلسه گذاشتیم که به دلیل ترافیک شدیدی که در پست من هست جدا شوم و بتوانم بروم جایی بازی کنم و بعد آقای کالدرون آمد و باشگاه به من گفت که با تیم تمرین کنم که از شرایط بدنی عقب نمانم. من دو سه جلسه با تیم تمرین کردم و دیگر سرذتمرین نرفتم. یعنی باهماهنگی باشگاه سر تمرین نرفتم. اردوی ترکیه به همین دلیل  نرفتم ولی بعد گفتن طاهرخانی در لیست مازاد است. لیست مازاد به کسی می‌گویند که سر تمرینات رفته و حالا به هر دلیلی، فنی یا غیرفنی می‌گویند نمی‌‌خواهیم اما من که اصلا تمرین نکردم و فکر می‌‌کنم مقداری خنده‌دار بود.

وی درباره حضور در پرتغال گفت: یکی از دلایلش این بود که امسال دو سه بازیکن ایرانی امسال لژیونر شدند به این کشور. چون قبلا  هم چند تا از بازیکنان ایرانی آنجا بودند و مقداری آشناییت بیشتری داشتیم. تیمی بود که از پرتغال ما را می‌خواست. از داخل همنوز هم دو سه پیشنهاد دارم ولی الویتم آنجاست بروم و برگردم و اگر آنجا یک درصد اوکی نشد داخلی را انتخاب می‌کنم.

وی درباره حضور در تیم رقیب حتی استقلال خاطرنشان کرد: نه به هیچ عنوان امکان ندارد به این تیم بروم و به تیم محبوبم پشت نخواهم کرد.

هافبک پرسپولیس درباره ارزیابی‌اش از کالدرون گفت: دو سه جلسه که سر تمرین بودم خیلی پرانرژی و پرتحرک بودند و امیدوارم بتواند انتظارات هواداران پرسپولیس را برآورده کند و تیم را در جایگاه اصلی‌اش نگه دارد.

وی درباره لیست جوان ویلموتس گفت: خیلی خوب است و با بچه‌های تیم امید که حرف زدم همه‌شان برای بازی انگیزه داشتند یعنی همه امیدوار بودند که دعوت شوند و زمان آقای کی‌روش اصلا اینطوری نبود. امیدوارم همین روند هم ادامه داشته باشد.

طاهرخانی در پایان گفت: از حمایت هواداران ممنونم و اگر نبودند الان در این جایگاه نبودم و دست تک تک‌شان را می‌بوسم و دلم برای‌شان تنگ می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز