سیامند رحمان:

رکورد تاریخی خود را در پارالمپیک توکیو ثبت می‌کنم

۱۳۹۸/۰۵/۰۵ - ۱۱:۲۸:۴۵
کد خبر: ۸۷۶۶۲۹
رکورد تاریخی خود را در پارالمپیک توکیو ثبت می‌کنم
قوی‌ترین مرد دارای معلولیت جهان گفت: من همیشه آماده‌ام تا رکورد تاریخی خود را در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ثبت کنم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبزان و معلولین، سیامند رحمان ملی پوش پارا وزنه برداری کشورمان در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: با توجه به اینکه توکیو ۲۰۲۰ را در پیش داریم، این وزنه‌ها را در قزاقستان ثبت کردم. در حالی که من در این رویداد آمادگی بالا بردن وزنه‌های بیشتر را هم داشتم. در مسابقات قزاقستان هم با کمیته بین المللی پارالمپیک مصاحبه کردم و گفتم می‌خواهم در توکیو رکورد تاریخی خود را ثبت کنم و برای رسیدن به این هدف تلاشم را خواهم کرد.

وی افزود: مدتی به خاطر جراحی لوزه بستری بودم و به دلیل مصرف آنتی بیوتیک ضعیف شدم و خوشبختانه الان بهترم، مشکلی وجود ندارد و تمریناتم را ادامه می‌دهم.

وی عنوان کرد: با توجه به اینکه کشورها برای کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو می‌بایست در این دوره از مسابقات جهانی شرکت می‌کردند سطح فنی و رقابتی در قزاقستان بالا بود و ورزشکاران زیادی در این دوره حضور داشتند، در خیلی از تیم‌ها چهره‌های جدیدی نیز وجود داشت. در دسته سنگین وزن نیز ورزشکارانی از کشور عراق و اردن حضور داشتند که به دلیل خطاهای زیاد نتواتستند رکورد لازم را ثبت کنند.

قوی‌ترین مرد دارای معلولیت جهان اظهار داشت: آرزوهای انسان در هر مقطعی از زندگی تغییر می‌کند. زمانی کسب مدال قهرمانی کشور برای من از اهمیت بالایی برخوردار بود و تمام تلاشم را به کار می‌گرفتم تا بتوانم در سطح کشور مدال آوری کنم اما هر چه که گذشت سطح آرزوهای من بزرگ‌تر شد.

رحمان تاکید کرد: خوشبختانه توانستم ۳ بار طلای جهان و ۲ مرتبه طلای پارالمپیک را برای کشورم کسب کنم و اکنون آرزو دارم زمانی که در اوج هستم از دنیای ورزش خداحافظی کنم و باز هم ورزشکاری از ایران مدال طلای این دسته را به دست آورد. من ۱۲ سال است‌ که در خدمت تیم ملی هستم و اگر زمانی خداحافظی کنم دوست دارم به عنوان مربی تجربیاتم را در اختیار جوان‌ترها قرار دهم و مسیر ورزشی‌ام را به عنوان مربی ادامه دهم.

وی خاطر نشان ساخت: سپاسگزار محبت هم وطنانم هستم. حس خیلی قشنگی است که مردم به من محبت و لطف دارند و هر بار که از مسابقات برمی‌گردم احساس می‌کنم که خانواده‌ام در فرودگاه حضور دارند و برای من این حجم از محبت مردم کشورم بسیار لذت بخش است. در شهر خودم هم بسیار مورد لطف و توجه همشهری‌ها و مردم هستم و از این بابت خدا را شاکرم.

ملی پوش تیم پارا وزنه برداری کشورمان در پایان گفت: امیدوارم به یاری خدا و با دعای مردم آنچه که در توان دارم را برای بالا بردن پرچم ایران در خارج مرزهای کشورم به کار گیرم و موفق باشم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز