امید روانخواه در گفتگو با خبرگزاری برنا:

سه گل به پرسپولیس تقدیم کردیم/ استقلال می‌تواند موفق باشد

۱۳۹۸/۰۵/۰۶ - ۰۴:۴۳:۰۱
کد خبر: ۸۷۶۹۲۵
سه گل به پرسپولیس تقدیم کردیم/ استقلال می‌تواند موفق باشد
سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی گفت: ما مشکلات زیادی داریم و سعی کردیم که بتوانیم امسال اسپانسری بگیریم که کمک کند به نیروی زمینی.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ امید روانخواه، سرمربی تیم فوتبال نیروی زمینی، درباره حضور در جام شهدا به خبرنگار برنا گفت: واقعیت این است که ساعت 8صبح به ما گفتند و زمان بندی مناسب برای این تورنمنت نبود. خوب بود اگر مصدومیت برای بازیکن‌مان علی صبوری پیش نمی‌آمد ما برداشت مان را از این تورنمنت کرده بودیم و دوست داشتیم بازیکنان مان در این بازی ها شرکت کنند و دیده شوند و بازی در آن را تجربه کنند اما متأسفانه این زمان بندی بد و اینکه در 48 ساعت 2 مسابقه سنگین داشتیم خوب نبود.

وی درباره باخت چهار بر صفر مقابل پرسپولیس افزود: نیمه را خیلی خوب شروع کردیم. کلا از چهار گل سه گل را دودستی تقدیم کردیم به تیم پرسپولیس و هیچ فرصتی نداشتیم که کسی دیگر بخواهد فرصت را جبران کند اشتباه را. تبریک می‌گویم به تیم پرسپولیس ولی فکر می‌کنم نتیجه می‌توانست این نباشد.

روانخواه درباره مشکلات نیروی زمینی اظهار داشت: مشکلات زیادی داریم و سعی کردیم که بتوانیم امسال اسپانسری بگیریم که کمک کند به نیروی زمینی در تیم داری اگر اسپانسر بیاید و مشکل زمین تمرین مان حل شود و جایی که می‌خواهیم در آن بازی کنیم، فکر می‌کنم می‌توانیم تیم موفقی داشته باشیم.

هافبک اسبق استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم نیز عنوان کرد: تا الان نسبتا همه چیز خوب بوده به غیر از حواشی که چند روز پیش به وجود آمد و امیدوارم حل شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می تواند امسال با بازی ها خوب هواداران را شاد کند و برای قهرمانی بجنگد؟ اظهار داشت: مطمئنا استقلال همیشه دارد برای این هدف می‌جنگد و تلاش می‌کند ولی راجع به اینکه در آخر چه اتفاقی می‌افتد منتظرم اولین بازی استقلال را ببینم و بعد نظر بدهم که الان 4 هفته از آمدن مربی خارجی گذشته و شرایط تیم چطور است.

روانخواه درباره استراماچونی تصریح کرد: او مربی  خوبی است  و کارنامه خوبی دارد. جوان است و مطمئنا اگر شیوه بازی خوبی را اتخاذ کند برای استقلال می‌تواند موفق باشد.

وی در پایان خطاب به هواداران استقلال گفت: امیدوارم خوشحالی‌ شما را در این فصل ببینم و شما نیز صبور باشید چون مطمئنا این تیم می‌تواند موفق باشد.

نظر شما