الناز رکابی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست/ تجربه کمتری نسبت به سنگنوردان کشورهای دیگر دارم

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۰۸:۱۳:۱۷
کد خبر: ۸۷۷۳۸۲
کسب سهمیه المپیک دور از دسترس نیست/ تجربه کمتری نسبت به سنگنوردان کشورهای دیگر دارم
بانوی سنگنورد گفت: امکانات کمتری نسبت به رقیب‌هایم دارم اما خودم را دور از کسب سهمیه المپیک نمی‌بینم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، الناز رکابی، بانوی سنگنورد ایران که موفق به کسب سهمیه بازی‌های جهانی ساحلی شد طی گفتگو با خبرنگار برنا در این خصوص بیان کرد: امسال چندین مرحله مسابقات کاپ جهانی در کشورهای مختلف مثل سوئیس، روسیه، چین و آلمان برگزار شد که من در دو مرحله روسیه و چین شرکت کردم و به خاطر رنکینگ خوبی که در این رقابت‌ها کسب کردم، توانستم بین کسانی باشم که سهمیه حضور در این تورنمنت را کسب کنم.

وی در ادامه افزود: باتوجه به مسابقات جام جهانی که حضور داشتم خودم را دور از سکو نمی‌دیدم و خوشبختانه رقابت‌ها رشته تخصصی من است. امیدوارم بتوانم بهترین نتیجه ممکن را در سنگنوردی کسب کنم.

رکابی اظهار داشت: در حال حاضر برای کسب سهمیه المپیک شرایط مناسبی دارم اما نسبت به رقبای خودم کم تجربه هستم و نیاز به تجربه‌های بزرگ‌تری دارم. آن‌ها در سال تقریبا در تمام کاپ‌های جهانی حضور داشتند که شامل سه رشته می‌شود. همه برای کسب امتیاز در طول سال جهت کسب سهمیه المپیک در مسابقات مختلف شرکت کردند.

بانوی سنگنورد ایران تصریح کرد: تا یک ماه پیش از قوانین این رقابت‌ها اطلاع نداشتم و به همین دلیل هم نتوانستم در این مسابقات شرکت کنم. همین موضوع من را از نظر تجربی نسبت به رقبای خودم عقب انداخته است اما از نظر آمادگی بدنی چیزی از آن‌ها کم ندارم.

وی خاطرنشان ساخت: نفرات کشورهای دیگر اردوهای مشترک زیادی با یکدیگر برگزار می‌کنند و زیر نظر بهترین مربیان جهان کار می‌کنند که از 4 سال پیش برنامه‌ریزی کردند. درست است امکانات کمتری در کشورم نسبت به آن‌ها دارم اما خودم را دور نمی‌بینم و سعی کردم دو برابر آن‌ها تمرین کنم تا بتوانم هم سطح آن‌ها رقابت کنم.

رکابی گفت: تا 10 روز دیگر مسابقه جهانی در ژاپن را پیش‌رو دارم که 7 نفر اول سهمیه حضور در المپیک را کسب می‌کنند. امیدوارم بتوانم در این مسابقات سهمیه بگیرم در غیر این صورت بازهم ناامید نمی‌شوم و خودم را برای کسب سهمیه بعدی آماده می‌کنم و امیدوارم بتوانم سهمیه المپیک کسب کنم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز