سعید احمدی در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امسال بهترین سال برای کاراته خواهد بود/ می‌توانیم در المپیک توکیو روی سکو برویم

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۷:۴۴:۲۲
کد خبر: ۸۷۸۰۲۱
امسال بهترین سال برای کاراته خواهد بود/ می‌توانیم در المپیک توکیو روی سکو برویم
نایب قهرمانی مسابقات جهانی 2012 پاریس گفت: امسال برای کاراته‌کاها سال مهمی است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ سعید احمدی، عضو تیم‌ملی کاراته و نایب قهرمان مسابقات جهانی 2012 پاریس، درباره حضور خود در آمریکا در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: چند ماهی است که برای ادامه تحصیل و هم برای ادامه تمریناتم در آمریکا هستم، البته قرار نبود آنقدر طولانی شود ولی چون شرایط برای تمرینات خوب فراهم شد تصمیم گرفتم در آمریکا به تمریناتم ادامه دهم.

او اضافه کرد: در این مدت در لیگ جهانی شرکت کردم و پس از این تلاش می‌کنم با برنامه تمرینی خوب خودم را برای حضور در لیگ‌های جهانی پیش‌رو آماده کنم. البته در این دوره یک وزن بالاتر از وزن اصلی خودم شرکت کردم اما تلاش می‌کنم در این فرصت باقی مانده برای حضور در لیگ جهانی ژاپن به همان وزن قبلی خودم یعنی 67 کیلوگرم برگردم.

دارنده مدال نقره مسابقات جهانی درباره حضور در کمپ تمرینی منچستر گفت: سرمربی و فدراسیون کشور انگلیس از من برای حضور در اردوهای تیم ملی این کشور که به مدت 16 روز است دعوت کردند با توجه به این که هزینه حضور در این اردوها به عهده خود کشور انگلیس است و در کنار آن قهرمانان بزرگ جهان هم حضور دارند فرصت را مناسب دیدم تا خودم را برای حضور در مسابقات پیش رو محک بزنم.

احمدی درخصوص برنامه خود برای حضور در المپیک 2020 توکیو اظهار کرد: امسال برای کاراته‌کاها سال مهمی است چراکه برای اولین بار قرار است میدان بزرگی مانند المپیک را تجربه کنند. قطعا برای من هم این امر مهم است و تلاش می‌کنم با حضور در لیگ‌های جهانی آمادگی لازم برای حضور در این میدان مهم و بزرگ را کسب کنم و در صورت حضور نماینده شایسته‌ای باشم.

او در پایان افزود: کاراته ایران پتانسیل بسیار بالایی دارد. امسال هم عملکرد خیلی خوبی در میادین داشت. با توجه به شرایطی که در تیم می‌بینم بدون شک می‌توانیم در المپیک هم روی سکو برویم و افتخار آفرینی کنیم. قطع به یقین امسال بهترین سال برای کاراته خواهد بود امیدوارم مسئولین از وزارت ورزش و جوانان گرفته تا کمیته ملی المپیک حمایت همه جانبه‌ای از تیم داشته باشند تا شاهد درخشش کاراته در اولین حضورش در المپیک باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز