دکتر سلطانی فر :

به مدال آوری جودو ، شمشیر بازی و کاراته در المپیک ۲۰۲۰ امیدواریم/ به موفقیت قایقرانی هم خوشبینم

۱۳۹۸/۰۵/۰۷ - ۱۹:۴۰:۳۶
کد خبر: ۸۷۸۰۸۶
به مدال آوری جودو ، شمشیر بازی و کاراته در المپیک ۲۰۲۰ امیدواریم/ به موفقیت قایقرانی هم خوشبینم
وزیر ورزش و جوانان در بازدید از تمرینات تیم ملی قایقرانی نسبت به حضور پرقدرت کاروان ورزشی ایران در بازی های المپیک و مدال آوری در رشته های جودو ، شمشیربازی و کاراته علاوه بر دیگر رشته های مدال آور ایران در ادوار گذشته ابراز امیدواری کرد .

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، دکتر مسعود سلطانی فر در حاشیه بازدید از تمرینات تیم ملی قایقرانی اظهار داشت : در زمان بازی های آسیایی هم در اردوها حضور و موارد را بررسی می کردیم. از یک سال و نیم قبل  هم جلسات ستاد  عالی بازی های آسیایی ، پاراسیایی ، المپیک  و پارالمپیک را تشکیل دادیم و یک دور کامل همه فدراسیون هایی که می توانستند سهمیه کسب کننده در جلسه شرکت و گزارش ارائه داده اند.

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه  دور جدید جلسات از هفته آینده آغاز می شود تا وضعیت آنها را بررسی کنیم، تصریح کرد :۶ ماه آخر هم دوباره این بررسی را انجام خواهیم داد . با توجه به سابقه مدال آوری در رشته های تکواندو، وزنه برداری، کُشتی و پرتاب دیسک امیدواریم در کاراته هم مدال‌های خوشرنگ بگیریم. علاوه بر این به شمشیربازی، قایقرانی و جودو امیداوریم. البته جودو و شمشیربازی وضعیت بهتری دارند اما قایقرانی هم دور از ذهن نیست.

 دکتر سلطانی فر  با اشاره به محدودیت منابع اظهار داشت : برنامه ویژه برای رشته های المپیکی داریم تا ورزشکاران در رویدادهای مهم کسب سهمیه شرکت کنند.و امیدواریم با هماهنگی زیاد نتایج خوبی کسب شود.

وزیر ورزش همچنین  درباره مشکلات قایقرانان برای تهیه قایق، عنوان کرد: تعدادی قایق خرید کرده بودند که حمل نشده است. هزینه را با کمیته به صورت مشترک پرداخت می کنیم تا قایق ها حمل شود.

نظر شما