فرشاد پیوس در گفتگو با خبرگزاری برنا:

هواداران چوکا به پرسپولیس هم گرایش دارند/ سرخ‌پوشان برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان یک مهاجم تمام عیار می‌خواهند

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۵:۰۶:۴۱
کد خبر: ۸۷۸۰۹۰
هواداران چوکا به پرسپولیس هم گرایش دارند/ سرخ‌پوشان برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان یک مهاجم تمام عیار می‌خواهند
سرمربی جدید تیم چوکای تالش امیدوار است با حمایت هواداران دوباره این تیم به سطح اول فوتبال ایران باز گردد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فرشاد پیوس که سابقه صعود با چندین تیم به سطح اول فوتبال ایران را دارد ، به تازگی هدایت چوکای تالش را پذیرفت تا دوباره نام این تیم قدیمی در رسانه ها مطرح شود. پیوس درباره پذیرش مسئولیت سرمربیگری این تیم  به خبرنگار برنا گفت: چوکا تیم قدیمی و ریشه داری است که طرفداران زیادی دارد و من هم این تیم را با قلبم انتخاب کردم.

وی افزود: جایگاه چوکا به هیچ وجه اینجا نیست و علی رغم اینکه کار بسیار سختی در پیش داریم اما من معتقدم با حمایت هواداران و مسولان می توانیم این تیم را به جایگاه اصلی خود بازگردانیم. من باید از آقای دکتر شکری تشکر کنم به هر حال بنده با وی و سایر دوستان که صحبت می کردیم همه بر این باور هستند که نام چوکا با هوادارانش لیاقت حضور در سطح اول فوتبال ایران را دارد و ما طی یک برنامه ریزی و گام به گام به سوی این مهم پیش خواهیم رفت.

آقای گل معروف پرسپولیس در بخش دیگری از صحبتهایش با اشاره به هواداران پر شمار چوکا، خاطر نشان کرد: اکثر هواداران چوکای تالش به پرسپولیس هم گرایش دارند و یکی از انگیزه‌هایی که باعث قبول این پیشنهاد شد همین مساله بود. با تیمی که تماشاگر داشته باشد می‌توان خیلی کارها هم انجام داد و امسال نوبت درخشش چوکا است، البته در لیگ های پایین شما هر چقدر هم خوب باشید اما موفق به صعود نشوید، کارتان و تلاش شما به چشم نمی آید و من امیدوارم به امید خدا، با تلاش و همت بازیکنان و با پشتوانه همین هواداران بتوانیم نام و آوازه چوکای تالش را دوباره زنده کنیم.

مهاجم اسبق و پرآوازه پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم و لزوم جذب یک مهاجم ششدانگ کنار علیپور عنوان کرد: پرسپولیس هم در حال آماده سازی خودش است و من فکر می کنم با توجه به حضور در لیگ قهرمانان آسیا و اینکه اگر سرخپوشان بخواهند آنجا پر قدرت ظاهر شوند یک مهاجم خوب و تمام عیار می تواند تیم را در فاز هجومی تکمیل کند. به هر حال پرسپولیس مثل همیشه به حمایت هواداران نیاز دارد و بازیکنان هم نباید تحت جو سازی ها  و حاشیه قرار بگیرند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز