محسن عاشوری در گفتگو با خبرگزاری برنا:

امیدوارم کالدرون جنگندگی زمان بازیش را به پرسپولیسی‌ها منتقل کند/ با خوشه طلایی بدنبال صعود به لیگ برتر هستیم

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۰۹:۰۹:۰۴
کد خبر: ۸۷۸۰۹۱
امیدوارم کالدرون جنگندگی زمان بازیش را به پرسپولیسی‌ها منتقل کند/ با خوشه طلایی بدنبال صعود به لیگ برتر هستیم
سر مربی تیم خوشه طلایی ساوه گفت: می‌خواهیم یک تیم باکیفیت درست کنیم و در کنار کیفیت تجربه بازیکنان و خودم انشاالله به یک هارمونی خوبی برسیم و بتوانیم به لیگ برتر هم صعود کنیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم خوشه طلایی ساوه امسال به لیگ دسته اول صعود کرد و امیدوار است با محسن عاشوری ستاره سابق پرسپولیس بتواند به عنوان یک پدیده در لیگ یک مطرح شود. محسن عاشوری سر مربی این تیم به خبرنگار برنا درباره آخرین وضعیت این تیم گفت: تیم ما چون سال اول است که به لیگ یک صعود کرده در  جذب بازیکن مقداری به مشکل خوردیم. ما سعی کردیم نفرات خوبمان را از سال قبل حفظ کنیم. امسال به طور قطعی 3-4 بازیکن به تیم ما اضافه شدند و 3-4 بازیکن دیگر هم در حال مذاکره هستیم و اگر آنها هم اضافه شوند فکر می‌کنم با شرایط خوبی وارد لیگ شویم.

وی  درباره تماشاگران ساوه و استادیوم این تیم افزود: ورزشگاهمان در حال بازسازی و مرمت است و تمام مسئولین شهری تلاششان را می‌کنند که این ورزشگاه آماده بازی شود. احتمالا بازی هفته اول در شهرهای همجوار است، یا قم یا اراک و شاید اسلامشهر و هنوز تصمیم قطعی گرفته نشده است. درباره تماشاگران هم ما روزهای آخر تقریبا استادیوم پر می‌شد و خوب حمایت می‌کردند و ما به عنوان میزبان روی  هوادارانمان خیلی حساب می‌کنیم و انشالله زودتر شرایط ورزشگاه درست شود.

مربی تیم خوشه طلایی درباره اردوی پیش فصل این تیم گفت: یک هفته در تهران اردو داشتیم و دو بازی با تیم‌های سپیدرود و بادران کردیم و اواسط هفته یک بازی با پرسپولیس انجام می‌دهیم و برای آخر هفته هم در حال مذاکره هستیم برای بازی با یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتر.

وی درباره هدف تیم خوشه طلایی در لیگ یک  افزود: کلا فوتبال بازی سختی است و فرق ندارد لیگ برتر باشد یا لیگ سه و من تجربه داشتم و در همه سطوح کار کردم. تلاش می‌‌کنیم با تمام قوا برای صعود بازی  کنیم. می خواهیم یک تیم باکیفیت درست کنیم و در کنار کیفیت تجربه بازیکنان و خودم انشاالله به یک هارمونی خوبی برسیم و بتوانیم به لیگ برتر هم صعود کنیم.

مدافع سابق پرسپولیس درباره آخرین وضعیت این تیم نیز اظهار داشت: برانکو عملکردش خارق‌العاده بود. سه قهرمانی در سه فصل و لیگ و جام حذفی احتیاج به تعریف و تمجید من ندارد اما آن یک مربی  حرفه‌ای است و به او حق می‌دهم و باید برای مطالباتش اقدام می‌کرد.  امیدوارم کالدرون هم که مربی خوبی هستند بتوانند موفق باشند، فراموش نکنیم اگر آقای برانکو هم بودند پرسپولیس برای تکرار قهرمانی کار خیلی سختی داشت. امیدوارم کالدرون آن جنگندگی که در فوتبالش داشت، همان را به بازیکنان تیم منتقل کند و امسال هم طرفداران تیم پرسپولیس ما را خوشحال کنند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز