براساس عملکرد ملی‌پوشان ۳ قایقران انتخاب کردیم؛

مهدوی‌نیا: در مسابقات قهرمانی جهان به دنبال کسب سهمیه پارالمپیک هستیم

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۱:۱۸:۲۶
کد خبر: ۸۷۸۳۱۶
مهدوی‌نیا: در مسابقات قهرمانی جهان به دنبال کسب سهمیه پارالمپیک هستیم
سرمربی تیم ملی پارا قایقرانی گفت: هدف ما کسب سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در رقابت‌های قهرمانی جهان مجارستان است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون جانبازان و معلولین،  مسعود مهدوی‌نیا سرمربی تیم ملی پارا قایقرانی در گفتگو با روابط عمومی فدراسیون بیان کرد: رقابت‌های قهرمانی جهان اواخر مرداد ماه به میزبانی کشور مجارستان برگزار می‌شود و به دلیل توزیع سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو از اهمیت بالایی برخوردار است و تیم ملی کشورمان با ۳ ورزشکار راهی این مسابقات خواهد شد.

وی افزود: بر اساس عملکرد ملی پوشان در ۴ مرحله اردو برگزار شده ۳ قایقران را انتخاب کردیم. نادر عیوضی و شهلا بهروزی‌راد در کلاس KL3، اسلام جاهد در کلاس KL2 و نیز VL2 به این مسابقات اعزام می‌شوند.

مهدوی‌نیا عنوان کرد: در این رقابت‌ها ۶ سهمیه پارالمپیک ۲۰۲۰ در بخش مردان و بانوان توزیع می‌شود و ما تلاش می‌کنیم در این رویداد سهمیه بازی‌های  ۲۰۲۰ توکیو را به دست آوریم.

سرمربی تیم ملی پاراقایقرانی در پایان گفت: تیم ملی در اردوهایی که برگزار شد از نظر اسکان، تغذیه و خوابگاه شرایط خوبی داشت و ما از این نظر با مشکل مواجه نبودیم و ملی پوشان توانستند به خوبی تمرینات خود را پیگیری کنند. امیدوارم که تیم ملی قایقرانی در این مسابقات سهمیه‌های پارالمپیک خود را قطعی کند و ما با دست پر از مسابقات مجارستان برگردیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز