در صورت توافقات مالی؛

استراماچونی هموطن خود را به استقلال می‌آورد+عکس

۱۳۹۸/۰۵/۰۸ - ۱۲:۳۱:۲۴
کد خبر: ۸۷۸۳۷۷
استراماچونی هموطن خود را به استقلال می‌آورد+عکس
باشگاه استقلال اگر چه در نقل و انتقالات چند بازیکن را جذب کرده اما هنوز جانشین پاتوسی مشخص نشده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ بعد از رفتن پاتوسی گمانه زنی های بسیاری درباره جانشین او شده است.اما هنوز جانشین پاتوسی مشخص نشده است. در این باره به نظر می رسد، استراماچونی هموطن خودش را به این باشگاه بیاورد.بازیکنی با سابقه بازی در سری‌آ و البته توانایی‌هایی بالا.

نام این بازیکن که اغلب کمی عقب‌تر از تک مهاجم و گاهی هم به عنوان زوج سانتر فوروارد بازی می‌کند، مانوئل پوکیارلی است. بازیکنی 28 ساله که حتی گفته می‌شود مذاکراتی با باشگاه استقلال انجام داده و به توافقاتی هم دست یافته.

پوکیارلی فوتبال خود را در امپولی و به عنوان یک بازیکن جوان آغاز کرد و خیلی زود به تیم اصلی این باشگاه رسید. پوکیارلی نخستین بار وقتی 19 ساله بود، فصل 2011-2010 برای امپولی در سری‌ب بازی کرد و از همان زمان در تیم اصلی ماند و حتی به جایگاهی مستحکم نیز رسید. او البته یک فصل به گاوورانو در دسته‌های پایین‌تر قرض داده شد اما در بازگشت و به عنوان یک بازیکن پخته‌تر توانست یکی از ارکان خط میانی و هجومی امپولی باشد.

بر اساس شنیده ها استقلالی‌ها با پوکیارلی هافبک ایتالیایی مذاکراتی را برای پیوستن به استقلال داشته اند و در صورت رفع مسائل مالی این بازیکن می‌تواند آبی پوش شود.

نظر شما